دروازه بان جنجالی آرژانتین در فکر همبازی شدن با امباپه است!

پس از پایان جام جهانی 2022، امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد عنوان دستکش طلایی این رقابت ها را از آن خود کند. البته خیلی ها این دروازه بان را با کارهایش بعد از فینال و در ضربات پنالتی به یاد دارند. او همچنین در اقدامی جنجالی عروسکی با تصویر امباپه را در جشن قهرمانی در دست گرفت و ستاره را به تمسخر گرفت.

امیلیانو مارتینز پس از نمایش فوق العاده اش در جام جهانی قطر به یکی از بهترین دروازه بان های جهان تبدیل شد. دروازه بان استون ویلا در مصاحبه با فرانس فوتبال از تمایل خود برای ترک انگلیس و پیوستن به تیم های بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

دروازه بان جنجالی آرژانتین در فکر همبازی شدن با امباپه است!

وی درباره حضور در تیم های بزرگ گفت: هنوز تشنه افتخارات بیشتر هستم و در واقع می خواهم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. بدیهی است که من دوست دارم این کار را با استون ویلا انجام دهم، اما دشوار خواهد بود زیرا باشگاه هنوز در مرحله رشد است و رسیدن به این افتخار دشوار است. من زیباترین عنوان جهان یعنی جام جهانی را کسب کردم و حالا به دنبال کسب بزرگترین عنوان باشگاهی یعنی لیگ قهرمانان هستم. هرگز امید خود را از دست نده، خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. احساس می کنم سطح بازی در لیگ قهرمانان را دارم و برای بردن آن تلاش خواهم کرد.

دروازه بان آلبی سلسته در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به پاری سن ژرمن بپیوندد، افزود: زمانی که جوان بودم چند بار به بازی در لیگ 1 فرانسه نزدیک شده بودم. پاری سن ژرمن یک باشگاه بزرگ با بازیکنان بزرگ است. آنها هر سال قصد دارند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند و جزو بهترین ها هستند. کی دوست نداره اونجا بازی کنه؟!

دیدگاهتان را بنویسید