دروغ جدید رسانه های ضد ایرانی فاش شد


ساعت: 00:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915427

شبکه بین‌المللی عربستان سعودی دیروز اعلام کرد که جسد مردی به نام «عاطفه نعامی» که در تظاهرات چند هفته پیش شرکت کرده بود، پس از ۸ روز ناپدید شدن در خانه‌اش در منطقه عظیمیه کرج پیدا شد، اما این ادعا مشخص شد. دروغ بودن .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیروز شبکه بین المللی سعودی اعلام کرد که جسد مردی به نام «عطاف نعامی» که در تظاهرات چند هفته پیش شرکت کرده بود، پس از 8 روز ناپدید شدن در خانه اش در منطقه عظیمیه کرج پیدا شد. این رسانه ضدایرانی مدعی است که وی بر اثر شکنجه جان باخته است.

رئیس کل دادگستری البرز در پاسخ به این دروغ گفت: بنا به گزارش پلیس در ۱۴ آذر، فردی به کلانتری اعلام کرد که چند روزی است که از عاطفه نوامی، نامزدش بی اطلاعی و زمانی که با عاطفه نوامی به خانه او رفته اند. خواهرزاده نامزد و یک قفل ساز بعد از اینکه در را باز کردند. آنها متوجه شدند که نامزدش در بالکن خودکشی کرده است.

بر اساس گزارش ها، هیچ اثری از جراحت بر روی جسد دیده نمی شود و فقط جسد آسیب دیده است.

رسانه‌های ضدایرانی طی ماه‌های گذشته مرگ‌های ناشی از حوادثی مانند مسمومیت، تصادف و خودکشی را با کشته‌شدگان اغتشاشات اشتباه گرفته و پس از پی بردن به دروغ‌های آنان، به سراغ موضوع جدیدی رفته‌اند. این بار شبکه بین الملل عربستان با علم به اینکه دروغ او دوباره فاش خواهد شد، مدعی شد که ماموران این زن متوفی را با تظاهر به خودکشی در خانه اش جا داده اند!

دیدگاهتان را بنویسید