رژیم حاکم با تبلیغات گسترده مشغول کاشتن دروغ ها و دروغ های خود است


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905893

رئیس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: این روزها نظام سلطه و عمدتاً کشورهای غربی به رهبری صهیونیست ها و آمریکایی ها با تبلیغات گسترده مشغول تحریف واقعیت و جعل و جعل و دروغ پردازی خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های قضایی، جلسه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس ستاد و اعضا حجت الاسلام والمسلمین محسنی ادجه ای برگزار شد.

شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، خجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، واحدی وزیر کشور، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رحیمی وزیر دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین «منتصری» رئیس دادستان کل کشور جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، «محمدی» رئیس سازمان زندان ها، «خدایان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از جمله حاضران در جلسه ستاد حقوق بشر بودند.

همچنین مطابق با اجرای مصوبات جلسات قبلی ستاد حقوق بشر، «الهام امین زاده» و «عباسعلی کدخدایی» به عنوان دو حقوقدان در جلسه امروز حضور یافتند.

لازم به ذکر است در این جلسه دستورالعمل های مربوط به ساختار و شرح وظایف ستاد حقوق بشر مورد بحث و بررسی اعضای این ستاد قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژعی رئیس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در این دیدار با بیان اینکه امروز نظام سلطه و عمدتاً کشورهای غربی به رهبری صهیونیست ها و آمریکایی ها در بطن واقعیت مشغول هستند و با تبلیغات گسترده جعلی و دروغ خود را القا می کنند. : امروز با رهبری صهیونیست ها و آمریکایی ها، سلطه گران و مستکبران هر کاری که خلاف حقوق بشر است در قالب ادعای حقوق بشر انجام می دهند و مصادیق این معضل به وضوح قابل مشاهده است.

رئیس ستاد حقوق بشر کشورمان افزود: نه امروز و امسال، بلکه بیش از 40 سال است که فعالان قلابی حقوق بشر با فهرست بلندی از مصادیق و موارد نقض حقوق بشر در اقصی نقاط جهان، ایران اسلامی را مورد هجوم قرار دادند. مطابق با آموزه های دینی در خصوص حفظ حقوق بشر است، مردم و احترام آنها مقید است، متهم به نقض حقوق بشر هستند.

وی تصریح کرد: هجمه های حقوق بشری مدعیان قلابی حقوق بشر علیه ایران اسلامی در شرایطی است که تروریست ها و جنایتکارانی را قرار داده اند که دستانشان به خون پاک هزاران هموطن ما آلوده است و گاه سخنان و ادعاهای پوچ این افراد. تروریست ها قطعنامه ها و اقدامات ضد ایرانی خود را به عنوان جنایتکار مستند می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژی اظهار داشت: با توجه به هجمه ها و اقدامات ضد ایرانی مستمر و متعدد حاکمان علیه ایران اسلامی، لازم است همزمان با دفاع و تبیین مسائل، اقدامات تهاجمی و تهاجمی نیز انجام شود. زیرا ما مدعی حقوق بشر و اقدامات خصمانه دشمنان علیه ملت ایران هستیم. کشورهایی که در امور داخلی ما دخالت می کنند و از تروریست ها و جنایتکاران حمایت می کنند و از آنها حمایت های تسلیحاتی، مالی و آموزشی می کنند تا امنیت مردم ایران را به خطر بیندازند.

رئیس ستاد حقوق بشر کشورمان اعلام کرد: ما مدعیان حقوق بشر هستیم. امروز کشورهای مسلط از عناصری حمایت می کنند که قرآن و پرچم کشورمان را در ایران اسلامی به آتش می کشند، مردم را می کشند، حجاب را به زور از سر هموطنان ما می کشند و توهین های زشت می کنند. بنابراین ما باید نسبت به این کشورهای مسلط تهاجمی باشیم.

وی تصریح کرد: نظام سلطه به رهبری آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های غربی هر روز دست به اقدامات ضد حقوق بشری علیه ملت ایران می‌زنند، بنابراین ما نیز باید تمامی اقدامات ضد ایرانی آنها را در قالب پرونده‌های روزانه و در شرایط ارائه این موارد در ما باید به مجامع بین المللی و مراکز داخلی و حقوقی توجه شود، نه صرفاً صحبت و نامه نگاری.

رئیس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: لازم است در ستاد حقوق بشر برای دفع شر حاکمان از ملت ایران هم در حالت دفاعی در برابر دروغ و هم از طریق عملیات روانی تلاش کنیم. حاکمان و در حالت تهاجمی در برابر اقدامات مضر و تروریستی اقدام می کنند.

فایل رسانه ای شبکه های ماند در وزارت ارشاد ایجاد می شود

همچنین اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست بر تشکیل پرونده تروریسم رسانه ای به ویژه شبکه های لندنی که علیه کشورمان فعالیت می کنند تاکید کرد و گفت: پرونده حرفه ای و رسانه ای این دشمنان است. شبکه ها در وزارت فرهنگ و ارشاد تشکیل شده است. این پرونده شامل موارد نقض آشکار اصول حرفه ای حاکم بر این شبکه ها، مانند ارائه آموزش رسمی در زمینه فعالیت های خشونت آمیز و موضوعات مرتبط با حمایت از تروریست ها است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این نشست با اشاره به تحریم 7 نهاد و 13 مقام انگلیسی از جمله ایران اینترنشنال و شبکه های تلویزیونی بی بی سی فارسی به جرم ترویج ترور، خشونت و افراط گرایی گفت: که هفته گذشته توسط وزارت امور خارجه انجام شد و طی روزهای آینده نام چندین نهاد و افراد از اتحادیه اروپا در فهرست تحریم های جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید