درگیری دو بازیکن استقلال در رختکن به خاطر بازوبند کاپیتانی؟

درگیری دو بازیکن استقلال در رختکن به خاطر بازوبند کاپیتانی؟

سید حسین حسینی در این دیدار پس از وریا با بازوبند کاپیتانی تا پایان مسابقه وارد کار شد. این اتفاق شایعاتی را به دنبال داشت که البته استقلالی ها آن را تایید نکردند.

گفته می شود پس از تساوی استقلال مقابل سپاهان، وریا گفوری به دلیل نبستن بازوبند کاپیتانی در بازی با سیدحسین حسینی و فرهاد مجیدی درگیر شد. از آنجایی که قرار بود حسینی روبان کاپیتان استقلال را به دست وریا ببندد، اما او حاضر به این کار نشد و با وجود حضور وریا در زمین تا پایان بازی، روبان را روی دستش زد و سپس غفوری که شاکی شد. در رختکن، فرهاد مجیدی و حسین حسینی به شدت از این حادثه شکایت کردند. چون معتقد بود احترامش حفظ نشده است.

سپس واکنش مجیدی تا جایی بالا گرفت که اگر روزبه چسمی و چند بازیکن به استقلال ورا اطمینان نمی دادند، معلوم نبود در رختکن چه اتفاقی می افتاد!

برای ادامه ماجرا با یکی از بازیکنان استقلال صحبت کردیم که البته به دلیل محرومیت از مصاحبه علاقه ای به نامش فاش نشد.

او گفت: “من نمی دانم این کلمات از کجا آمده است.” اما واضح است که از آنجایی که ما در بالای جدول هستیم و شانس زیادی برای قهرمانی داریم، هر کاری می‌کنند تا ما را از قهرمانی منحرف کنند و حالا هم بحث می‌کنند که در رختکن در مورد روبان اختلاف نظر وجود دارد. .

آنچه ما فکر می کنیم، آنچه آنها فکر می کنند. “اهداف ما برای آینده بزرگتر از اینهاست و مطمئن باشید که این حواشی کوچکترین تاثیری روی تمرکز و هدف ما نخواهد داشت و مطمئن باشید تنها چیزی که در راه است در تیم ما اهمیتی ندارد. برای بردن جام قهرمانی بحث روبان است.”

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید