درگیری 2 یاغی استقلال برای روبان کاپیتان/عکس

پس از برگزاری مسابقات لیگ استانی موسوم به لیگ قدس، لیگ باشگاه های ایران در سال ۱۳۹۷ در دو گروه به نام های لیگ قدس آغاز شد و استقلال در خرداد ۱۳۴۸ با قهرمانی این لیگ را به پایان رساند.

استقلالی ها برای رسیدن به این قهرمانی که برای دومین بار پایه و اساس قهرمانی خود در جام باشگاه های آسیا شد، مشکلات جزئی زیادی را در طول مسابقات پشت سر گذاشتند.

در بازی رفت استقلال مقابل تام اصفهان در دیدار رفت دو تیم در 19 شهریور 1368 نبرد با نتیجه دو بریک به سود استقلال به پایان رسید تا احمدرضا عابدزاده دروازه بان تامی تنها شکست را در دوران ورزشی خود مقابل استقلال دید. . تام بازی برگشت را در تهران با یک گل برد اما در فصل نقل و انتقالات دیدند عابدزاده رفت و او به استقلال رفت و تا قهرمانی باشگاه های آسیا با آن تیم بود.

نکته قابل توجه در ترکیب استقلال، بستن بازوبند کاپیتانی توسط مجید نامجو مطلق در حضور شاهرخ بیانی بود. شاهرخ که سابقه طولانی حضور در استقلال را داشت، پس از دو سال بازی در پرسپولیس به قطر رفت و به فوتبال ایران بازگشت و دوباره استقلال را انتخاب کرد، اما در این تیم با نامجو مطلق بابت بازوبند کاپیتانی و حضور بیانی در این تیم به مشکل خورد. پرسپولیس دنبالش نبود متلک ندرخشید اتفاقی که چند سال بعد تکرار کرد و بعد از سال ها بازی در استقلال راهی پرسپولیس شد.

در آن سال بازوبند کاپیتانی بین بیانی، نامجو مطلق و مختاری فر در حال چرخش بود که اتفاق خوشایندی نبود و پورحیدری را به دردسر انداخت. این موضوع استقلال در سال 69 با بازگشت شاهین بیانی به استقلال حل شد و پوحیدری روبان را به دست شاهین داد، بنابراین مشکل روبان استقلال در آن سال ها به این ترتیب حل شد.

درگیری 2 یاغی استقلال برای روبان کاپیتان/عکس

دیدگاهتان را بنویسید