دریافت ارز با ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در ادامه بررسی امور تولید و تجارت صبح امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی از طرح ها و واحدهای صنعتی بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه بازدید از واحد تولید موبایل و تبلت Otel گفت: در راستای جهش تولید و تامین مواد اولیه و تکمیل زنجیره تولید، برخی واحدهای تولیدی نیازمند توزیع و تحویل ارز هستند که بازدیدها و جلسات با نتایج خوبی به پایان رسید.

وی ضمن تاکید بر ثبت طرح تولید واحدهای تولیدی افزود: امسال برای اینکه واحدهای تولیدی ارزش ها را دریافت کنند باید طرح تولید خود را به مدت یک سال در سامانه جامع معاملات ثبت کنند.

قاسمی تصریح کرد: پس از تکمیل در سامانه معاملات کلی و تایید همکاران، دفاتر تخصصی، تایید نهایی انجام و برای توزیع ارز به بانک مرکزی ارسال می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: مرحله اول این الزام برای واحد تولیدی موبایل و تبلت اوتل تصویب و برای تامین ارز به بانک مرکزی منتقل شده است.

وی با اشاره به واردات واحد تولیدی تلفن همراه و تبلت اوتل افزود: درخواست این واحد افزایش تولید و نیازهای آتی است که وارد شده است و انشالله در آینده برای افزایش تولید این واحد برنامه ریزی خواهیم کرد. روزها. .



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها