در بازدید وزیر ورزش از مرکز تکمیل و بازسازی زیرساخت های ورزشی اعتبارات مربوطه دریافت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عابد حقادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ با اشاره به سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه به استان مرکزی گفت: این سفر در کشور بی سابقه بود. تاریخ ورزش استان. از آنجایی که تقریباً در همه شهرها حضور داشت و مستقیماً با مشکلات، موانع و مشکلات هر شهر و در حوزه های تخصصی مواجه بود، تصمیمات بسیار مؤثری اتخاذ شد.

وی در تشریح برخی از اقدامات انجام شده در این سفر افزود: افتتاح چندین پروژه در اراک از جمله مجتمع چند منظوره خورشید متعلق به بخش خصوصی، دومین پیست بین المللی تارتان، سالن ورزشی جوادیه، سالن ورزشی شهید کفاش زاده، فجر. مجموعه ورزشی، مجموعه ورزشی امیرکبیر سنجان، چمن مصنوعی شهرداری، تعدادی چمن روستایی و … از جمله اقدامات انجام شده در این سفر بود.

حقدادی بیان کرد: در این سفر مصوبات زیادی برای تکمیل و بازسازی زیرساخت های ورزشی استان دریافت شد که می توان اعتباراتی را برای تکمیل مجموعه ورزشی فجر ساوه، ساخت سالن چند منظوره آریا در دلیجان، تکمیل چمن دلیجان وی راه اندازی پروژه دهکده المپیک اراک، تکمیل سالن 3000 نفری و سالن مسابقات استانی اراک و استانداردسازی سالن ورزشی در تفرش را برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: حضور معاونان وزیر در این سفر منجر به برگزاری نشست های تخصصی و مصوبات تخصصی شد که اقدام بسیار ارزشمندی بود. در همین راستا شکوهی فر معاون امور استان ها از شهرستان های زرندیه و خمین بازدید و خواستار توجه به مجموعه های ورزشی این شهرستان شد. توجه بیشتر به ورزش همگانی از دیگر نتایج سفر وزیر ورزش و هیئت همراه به استان مرکزی بود.

وی یکی از مصوبات اصلی این سفر را کمک به تکمیل و بهسازی ورزشگاه های امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه عنوان کرد. با حضور مسئولان ارشد استانی تصمیم نهایی در خصوص تخصیص اعتبارات پروژه های استانی گرفته می شود.

حقادی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور تماشاگران در مسابقات لیگ دسته اول در این فصل و مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه وجود دارد یا خیر، گفت: اعتباراتی نیز برای مدیرعامل در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز از این دو مجموعه بازدید کرده است تا با تزریق بودجه و حضور تماشاگران در ورزشگاه های استان مشکلات برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان از همه رسانه ها برای پوشش سفر وزیر ورزش به استان تشکر و از کم کاری ها و مشکلات پیش آمده در آن سفر عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید