اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان قزوین کافی نیست

بررسی مصوبات جلسه قبل، تبیین دستورالعمل اجرای آیین نامه کمک به ورزش جانبازان و معلولان، بررسی نحوه جذب یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی استان برای ورزش و پیشنهادی. طرح حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران نخبه استان از جمله مواردی بود که در جلسه شورای ورزش استان مطرح شد.

عباس علایی مقدم در این جلسه اظهار داشت: بر اساس قانون یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی در حوزه ورزش تخصیص داده می شود اما پروژه هایی مانند ورزشگاه 6 هزار نفری استان با گذشت بیش از 10 پروژه نیمه تمام ماند. سال ساخت

وی افزود: از 16 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اعلام شده از سوی سازمان امور مالیاتی تاکنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده ایم و با این میزان اعتبار امکان تکمیل پروژه های نیمه تمام وجود ندارد. بنابراین باید تمهیدات مورد توجه سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.


در استان قزوین 51 هیئت ورزشی وجود دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: قزوین در حال حاضر دارای 51 شورای ورزش استان و بیش از 280 شورای شهر است و اعتبارات کفاف هزینه های این شوراها را نمی دهد.

علایی مقدم با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان قزوین ادامه داد: در سال 2018 ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی مقام های قابل توجهی کسب کردند که برای حفظ این جایگاه مستلزم تخصیص اعتبار و اعتبار است.

وی اذعان داشت: همه ساله مسابقات ورزشی کارکنان ادارات حوزه برگزار می شود که بر اساس آن تیم برتر به مسابقات کشوری اعزام می شود.


34 واحد در مسابقات ترکیب ورزشی شرکت کردند

این مسئول با بیان اینکه امسال 34 واحد در مسابقات ورزشی مسئولان اجرایی شرکت کردند افزود: در راستای توسعه ورزش کارکنان استان مصوب کردیم که ادارات در طول هفته کلاس های ورزشی برای کارکنان داشته باشند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد. توسط روسای واحدها

علایی مقدم بیان کرد: در راستای حمایت از ورزش استان جلسات متعددی در کمیسیون اقتصادی ورزش برگزار شد که نتیجه آن حمایت از تیم های ورزشی است.

وی در پایان گفت: در حال تهیه طرح پیشنهادی برای حمایت از قهرمانان و استفاده از ظرفیت صنایع در این بین هستیم. به عنوان مثال در یک بسته پیشنهادی اجرایی عنوان کردیم که اگر مدیران 1000 واحد صنعتی استان ماهیانه یک میلیون تومان برای ورزش هزینه کنند با درآمد سالانه 12 میلیارد تومان می توان مسابقات ورزشی زیادی برگزار کرد و تیم های مختلف را تشکیل داد. می تواند در مسابقات کشوری و حتی برون مرزی شرکت کند. ارسال می شود، از سوی دیگر اجرای طرح های ورزشی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

ابوالحسن کبیری در این جلسه اظهار داشت: نشاط و نشاط اجتماعی کارکنان با فعالیت های ورزشی حاصل می شود و از آسیب های جسمی و بیماری ها جلوگیری می کند.

وی افزود: اگرچه در جلسات گذشته مصوبات مناسبی در حوزه ورزش به تصویب رسیده اما نتیجه روشنی حاصل نشده و نیازمند توجه بیشتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: از مجموع دستگاه های استانی، تنها 13 دستگاه متناسب با توسعه ورزش های فردی با مصوبات جلسه قبلی موافقت کرده اند و مابقی پاسخی ارسال نکرده اند.

کبیری گفت: مشارکت و پاسخگویی یکی از معیارهای ارزیابی دستگاه های اجرایی در توجه به مقوله ورزش است و مدیران باید عملکرد جلسات هیئت مدیره در این حوزه را مد نظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاه ها باید در حوزه ورزش تلاش جدی کنند چرا که بخشی از سلامت و نشاط کارکنان به این حوزه بستگی دارد.

این مسئول در پایان گفت: به منظور پیگیری مستمر و حصول نتیجه مطلوب در حوزه ورزش، لازم است اداره کل ورزش و جوانان استان نهادهایی را که در این زمینه همکاری نمی کنند شناسایی کند. برای جلسه بعدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید