پروژه های نیمه تمام ورزشی فارسان باید تکمیل شود


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901547

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی به ویژه پروژه هایی که از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند از اولویت های اجرایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مود فنادی فرد در سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی گفت: در سفرهای شهرستان فارسان در خدمت فرماندار و مسئولان شهرستان فارسان بودیم و بسیاری از مسائل و مشکلات مطرح شد.



وی در ادامه افزود: در این سفر مهمترین موضوع بحث امکانات ورزشی بود. با عنایت همه جانبه مدیریت شهری به موارد موجود رسیدگی شده و با توجه به مصوباتی که ریاست محترم جمهور در سفر اخیر ایشان به عمل آوردند تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت این مصوبات را اجرایی کنیم.


فنادی فر خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در این سفر اعتبارات خوبی در حوزه ورزش توزیع شود و پروژه ها در سطح شهرستان در اسرع وقت به اتمام برسد.


وی بیان کرد: در خصوص استخر شهر فارسان نیز ایراداتی در سقف وجود دارد و نیاز به تعمیرات است و تصمیم بر این است که در اسرع وقت این تعمیرات انجام شود و این استخر آماده بهره برداری شود.


فنادی فرد تصریح کرد: در خصوص سالن تیراندازی و بحث سالن های متعدد شهرستان که با هماهنگی فرمانداری شهرستان و اداره ورزش و جوانان برگزار شد انشالله هر چه زودتر این پروژه های ناتمام به پایان خواهد رسید. و ورزشکاران می توانند از این سالن ها استفاده کنند.


در این جلسه وضعیت پروژه های عمرانی در حوزه ورزش و جوانان، مشکلات هیئت های ورزشی، سالن های ورزشی و برنامه های مردمی در رابطه با مسائل جوانان در حوزه ورزش جوانان و پیشرفت کارها و برنامه ها، وضعیت ورزش قهرمانی و ورزش در مراکز شهرستان ها مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید