در تیراندازی در ایالت جورجیا آمریکا دست کم چهار نفر کشته شدند

ساعت: 07:15
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1788966

مقامات آمریکایی اعلام کردند که در تیراندازی در منطقه رکس در گرجستان، چهار نفر از جمله یک افسر پلیس کشته شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سی ان ان، مقامات آمریکایی تیراندازی در منطقه رکس گرجستان را تایید کردند و گفتند که حداقل چهار نفر از جمله یک افسر پلیس در این درگیری ها کشته شدند.

کوین رابرتز، رئیس پلیس شهرستان کلیتون گفت که دو زن، یک افسر پلیس و یک مظنون در تیراندازی کشته شدند.

یک روز پیش از این، پلیس آمریکا اعلام کرد که در تیراندازی در دبیرستانی در میشیگان 9 نفر کشته و زخمی شده اند. بر اساس این گزارش، در تیراندازی در دبیرستان آکسفورد در میشیگان، سه نفر کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند. پلیس آمریکا اعلام کرد که تیراندازی حوالی ساعت یک بامداد به وقت محلی رخ داده است و افزود که گشت پلیس و تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شده اند. پلیس آمریکا افزود که عامل تیراندازی دستگیر شد.

آزادی حمل سلاح گرم در ایالات متحده یکی از دلایل اصلی چنین حوادثی در ایالات متحده است، به طوری که هر روز گزارش های متعددی از تیراندازی و کشتار در ایالت های مختلف در سرفصل اخبار منتشر می شود، در حالی که لابی قدرتمند سازندگان اسلحه در ایالات متحده این موضوع را نشان می دهد. اجازه تغییر این قانون را نمی دهد.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، ایالات متحده اخیراً بالاترین میزان قتل را در تاریخ اخیر خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید