در تیراندازی در ایندیانا دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پلیس آمریکا می گوید در تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایندیانا دو نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

گزارش شده است که پلیس ایندیانا در ساعت 2 بامداد یکشنبه گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهر گری در شرق ایندیانا دریافت کرد و پس از اعزام به محل، دو جسد را پیدا کرد.

پلیس می گوید جسد یک مرد 34 ساله را در ورودی باشگاه و یک زن 26 ساله را در کلوپ شبانه پیدا کرده است. پلیس گفت که چهار نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

جزئیات بیشتری در مورد هویت مهاجم یا مهاجمان و انگیزه تیراندازی منتشر نشده است و هیچ بازداشتی نیز صورت نگرفته است.

یک سایت خبری که چشم بند را در ایالات متحده ردیابی می کند اخیراً گزارش داده است که امسال 240 چشم بند در ایالات متحده وجود داشته است.

به گفته آرشیو خشونت مسلحانه، 33 مورد از این تیراندازی ها پس از حمله 24 ماه مه در اوالدا، تگزاس رخ داد که در آن 19 کودک و دو بزرگسال کشته شدند.

مقایسه آمار خشونت‌های مسلحانه بین ایالات متحده و سایر نقاط جهان، ایالات متحده را به کشوری بسیار برجسته تبدیل می‌کند: میزان تیراندازی خشونت‌آمیز این کشور بالاتر از هر کشور دیگری در جهان است. اگرچه ایالات متحده نماینده حدود 5 درصد از جمعیت جهان است، اما تقریباً 31 درصد از کسانی را که مرتکب قتل عام می شوند، تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید