در حالی که تیم زیر نظر من پیشرفت می کند، در تراکتور می مانم/ خبر جدایی من صحت ندارد

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923213

من می خواهم بازیکنان جدید به سرعت به تیم اضافه شوند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من به عنوان سرمربی تراکتورسازی اینجا هستم و تا زمانی که تیم تحت هدایت من پیشرفت کند، اینجا می مانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، “پاکو حامز” در حاشیه دیدار تدارکاتی امروز – چهارشنبه 7 دی – در جمع خبرنگاران گفت: امروز یک دیدار تدارکاتی با تیم تراکتورسازی برگزار کردیم. تیم امید در باشگاه و به نفع آن در هر دو تیم بود. آنها معتقدند که می توانند با ما برابری کنند. بازیکنان تیم امید را هم زیر نظر داریم و ممکن است در آینده تعدادی از آنها را به تیم اصلی اضافه کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عصبانیتش در دقایق پایانی بازی افزود: مشکل خاصی نبود. دوست دارم همه چیز در زمین به بهترین شکل انجام شود.

جیمز در خصوص سوالات مطرح شده از سوی برخی رسانه های اسپانیایی درباره پیشنهاد خیخون و وجود بند فسخ قراردادش با تراکتورسازی گفت: جای نگرانی نیست. من به عنوان سرمربی تراکتورسازی اینجا هستم و با پیشرفت تیم تحت هدایت من اینجا خواهم ماند.

وی درباره روند جذب مهاجم خارجی گفت: هنوز موضوع نهایی در این زمینه وجود ندارد و باشگاه به دنبال جذب بازیکن است. من می خواهم بازیکنان جدید به سرعت به تیم اضافه شوند. چون گاهی بازیکنان مصدوم و معلول داریم و بازیکنان جدید باید جای آنها را بگیرند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص آخرین وضعیت کاوه رضایی توضیح داد: باشگاه و خود کاوه نظر من را در این مورد می دانند.

وی در پاسخ به نام‌هایی که در لیست مازاد تیمش مطرح می‌شود، گفت: این یک موضوع داخلی است و اسمی را رسانه‌ای نمی‌کنم. نام بردن افراد مختلف بی احترامی است.

حامس در پاسخ به سوال دیگری درباره پیشنهاد تراکتورسازی برای یکی از بازیکنان پرسپولیس توضیح داد: لیست بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داده ام و نمی توانم نام آنها را رسانه ای کنم. با توجه به اینکه بازیکنان مورد نیاز ما تحت قرارداد هستند، تراکتورسازی در حال مذاکره با باشگاه خانگی است و تصمیم نهایی در این زمینه بر عهده آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید