واکنش وزارت ارشاد به خبر حضور نازنین بیاتی در مشهد: صحت ندارد/ آیا کسی می تواند بگوید شهروند جمهوری اسلامی نباید به مشهد سفر کند؟

واکنش وزارت ارشاد به خبر حضور نازنین بیاتی در مشهد: صحت ندارد/ آیا کسی می تواند بگوید شهروند جمهوری اسلامی نباید به مشهد سفر کند؟

مهدی سامویی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد در پاسخ به سوالی مبنی بر ممنوعیت نازنین بیاتی و ممنوعیت ورود وی به مراسم افتتاحیه در مشهد، گفت: آیا کسی می تواند بگوید که یک شهروند جمهوری اسلامی نباید سفر کند. به مشهد؟

به گزارش روابط عمومی این برنامه، مهدی سمویی در پاسخ به سوالی درباره نازنین بیاتی و ممنوعیت ورود وی به مراسم افتتاحیه در مشهد، گفت: آیا کسی می تواند بگوید شهروند جمهوری اسلامی نباید به مشهد سفر کند؟

سامویی افزود: تهیه کنندگان و کارگردانان با وجود اینکه همه مورد احترام من و وزارتخانه هستند، اما برخی از آنها را پای شیطنت هایی بگذاریم که به دیده شدن برخی از این فیلم ها کمک می کند.

او به مجری پاسخ داد که این خبر جزو کمپین رسانه ای فیلم است؟ وی توضیح داد: آنچه گفته می شود و در رسانه ها می آید صحت ندارد.

سامویی در پاسخ به مجری برنامه با بیان اینکه حتی اگر نازنین بیاتی در تعداد معینی قانون را رعایت نکرده باشد، باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شود، گفت: اگر همه قانون را رعایت کنند، افراد هر قشری تصمیم می گیرند. برای آن کلاس.”

وی در پایان گفت: وزارت ارشاد چه در مشهد و چه در جای دیگر حتما این موضوع را پیگیری خواهد کرد. امیدواریم حوصله و حمایت جامعه هنری وجود داشته باشد، وزارت فرهنگ و ارشاد حرفه ای به وظایف ذاتی خود عمل کند، مطمئن باشید پیگیری مسائل از کانال اصلی برای سایر نهادها آسانتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید