آیا کسی می تواند به من بگوید که چه امکاناتی وجود دارد؟

ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800297

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و مس در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محتبی حسینی پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: بازی پر ولتاژی بود. توانستیم تیم خوب کپر رفسنجان را مهار کنیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم. سپس با شیفت های خود توانستند فشار را روی تیم ما بیشتر کنند و یکی دو موقعیت را به دست آوردند. با این حال می‌توانستیم در ضدحمله شوت‌زنی کنیم، به شرطی که حریف بی‌وقفه فشار بیاورد. متاسفانه بازیکنان ما انتخاب خوبی نداشتند و اگر کمی باتجربه بودند می توانستیم با توجه به خودکشی حریف گلزنی کنیم.

وی ادامه داد: در این زمین صعب العبور و در این شرایط و اینکه هر پنج روز یک بار به میدان می رویم به همین امتیاز خوشحالیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: چیزی که امروز ما را نگران کرد کمبود چهار پنج بازیکن ما بود. امروز یک محروم و سه مجروح داشتیم. اگر این افراد حضور داشتند قطعا کمک زیادی به ما می کردند. به هر حال از زحمات همه بچه ها تشکر می کنم که واقعا در این شرایط سختی که داریم تمام تلاش خود را کردند.

ربیعی: یکی به من بگوید چه امکاناتی وجود دارد

محمد ربیع در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: خسته نباشید به تیم پیکان، کادر فنی و آقای حسینی من هم همین را به تیم خودمان می گویم. هر دو تیم به دلیل زمین بازی با مشکل مواجه بودند، بنابراین هر دو تیم موقعیت های کمی داشتند و کیفیت بازی چندان خوب نبود. شدت مسابقات در لیگ پایان نیم فصل را تحت تاثیر قرار داد. تیم پیکان در مسابقات دفاعی بسیار خوب و منظم است و برد این تیم سخت است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: فرصت گلزنی داشتیم البته پیکان در دفاع خوب است و برد سخت است اما خیلی جلوتر بازی کردیم. در بیشتر دقایق بازی سعی کردیم او را کنترل کنیم، اما ناامیدی من از بازیکنان این است که موقعیت خوبی نداشتند زیرا پاس های سلامتی پاس نمی دادند. خسته نباشید به بازیکنانم بگویم که نیم فصل را با عنوان پنجمی به پایان رساندیم که می توانست چهارمی باشد. یکی دو درگیری شد اما خدا را شکر مشکلی نبود و هر دو تیم سالم هستند.

سرمربی کپر رفسنجان در پاسخ به این سوال که از عملکرد خود راضی هستید، یادآور شد: برای تیم ما که دومین سال حضور را تجربه می کند، نتیجه ما و آلومینیوم خوب بود. خوشحالم که روزی سرمربی این تیم بودم و تیم ها از لیگ یک دور هم جمع شدند و کیفیتی از خود نشان دادند.

ربیعی با انتقاد از کمبود تجهیزات گفت: آخرین بازی ما در آزادی و ۲ بازی در سیرجان بود. ریتم فوتبال با امروز کاملا متفاوت بود. نمی خواهم گله کنم اما وقتی می گویند عسل رفسنج پر از امکانات است، فلانی برای من یعنی امکانات. آیا امکانات اصلی با زمین متفاوت است؟ در فاصله 10 متری توپ چندین بار بالا رفت. این قطعا اول به ضرر ماست و بعد به ضرر حریفانمان. هیچ کس به نفع ما فکر نکند. فقط بازی های ما را در داخل و خارج از خانه مقایسه کنید. وقتی زمین تمرین نداریم، در حالی که حریفان ما چندین زمین تمرین دارند، آیا ما پر از تجهیزات هستیم یا آنها؟

وی ادامه داد: 24 ساعت قبل از بازی در شهرمان درگیری هتلی داشتیم. مشکلات زیادی داریم اما زبان باز نکردیم. روی چمن مصنوعی بازی کردیم، صحبت نکردیم، اما در فنرها بازی می کنیم، جایی که توپ روی آن پا گذاشته می شود و امکانات خوب نیست. شرایط زمین به قدری بد بود که او نمی توانست پاس بدهد و حریف یک بلوک دفاعی ایجاد کرد، بنابراین مجبور شدیم به یک بازی طولانی که نمی دانستیم روی می آوریم، بنابراین بازی بر اساس شانس بود، بنابراین ما نشدیم. شانس تیمی دارند

سرمربی مس با اشاره به امکانات تیم های لیگ برتری گفت: اگر بخواهیم مس رفسنجان شرایط خوبی داشته باشد، خواهیم دید که سپاهان، فولاد، پرسپولیس، گل گهر، ذوب آهن و … چه امکانات و فرودهایی دارند. من دارم. “من نمی گویم که ما چهار زمین، حداقل یک زمین تمرین و محل اقامت می بینیم، اینها اولین چیزهایی است که باید بتوانیم برای مجموعه فراهم کنیم. باشگاه تلاش کرده است، اما از بیرون به نظر می رسد ما این کار را انجام دهیم. روی گنج بنشینید آقا توجه داشته باشید که 90 روز گذشته 70 روز سرچشمه بودیم و همین 70 روز را در همان مکان تمرین کردیم چون زمین نداریم.

ربیعی افزود: امروز خوب بازی نکردیم و بازی با نساجی هم همینطور بود. امیدوارم اوضاع بهتر شود، آنچه گفتیم زحمات منبع را زیر سوال نمی برد، زیرا آنها هم سخت کار می کنند. برای قرار گرفتن در جمع 5-6 تیم برتر، ببینیم تیم هایی که در بالای جدول هستند چه توانایی هایی دارند؟ مجتمع پیکان را ببینید، عسل رفسنجان نیاز به حمایت قوی استانی دارد. البته خدا را شکر اتفاقات خوبی خواهد افتاد و امکانات و امکانات خوبی برای آینده وجود خواهد داشت اما الان درگیر هستیم و از این شرایط ناراحتم که نتوانستیم کیفیت خود را نشان دهیم. در این شرایط موفق شدیم جز 5 تیم باشیم. این وضعیت خوبی است. من می دانم که مردم این تیم را دوست دارند. امیدوارم برای مردم رفسنج کاری کرده باشیم. اگر کمبود امکانات برطرف نشود قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی گفت: از فردا شب دمای هوا به منفی 4 می رسد و نگهداری زمین نیاز به کارشناسی دارد. این فقط یک پوشش نیست و تاثیر آن را در زمین می بینیم. بازیکنان فنی خوب ما امروز نتوانستند توپ را به خوبی مهار کنند که این به نفع حریف است. من واقعا ناراحتم و اگر زمین عالی بود می توانستیم تیر را بزنیم. بهانه ای نیست و اگر می گویم به این دلیل است که در آینده امکانات زودتر می رسد که آن هم برای رفسنج است و مهمان هستیم و می رویم. نگران نباش حتما میریم ورزشگاه خوب مایه افتخار شهر رفسنج و وجود 2 زمین خوب باعث افتخار باشگاه است و باشگاه خوب کار می کند. اگر کلینیک بدنسازی خوبی دارید حتما برای خود باشگاه است.

سرمربی مس افزود: اینها برای آینده این شهر و این باشگاه است و هیچ کدام ربطی به ربیعی ندارند. اگر من چیزی بگویم مربوط به باشگاه است. تلاش استان نیاز است تا شرایطی مانند گلگوتا برای این تیم فراهم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل بازیکنی اضافه می شود یا خیر، گفت: اینجا باید 2 بازی پشت سر هم انجام دهیم. با پدیده در جام حذفی و اولین بازی نیم فصل دوم با سپاهان. تا آن موقع کارمان را انجام می دهیم اما امسال یک نیم فصل زیاد سرمان شلوغ نیست. انصاری مصدوم است و احتمالا بازیکن دفاعی می گیریم. شاید بتوانیم حداکثر 3 بازیکن داشته باشیم و همه بچه ها را داشته باشیم و تیم ما نیاز به تغییر زیادی نداشته باشد. از طرفی برای جذب بازیکن نباید کسی را از دست بدهیم چون الان 16 بزرگسال داریم. 3-4 جای خالی است و در صورت نیاز با کمیته فنی باشگاه صحبت خواهیم کرد اما فکر می کنم جذب محدودتری نسبت به سال های گذشته داشته باشیم چرا که باشگاه نیاز به ثبات دارد.

ربیعی ادامه داد: 3 بازیکنی که سال گذشته مصدوم شده بودند از اواسط نیمه دوم به تیم اضافه می شوند. حالا باید روی بازی حذفی تمرکز کنیم. چند روز دیگر اینجا بازی می کنیم، جام حذفی جام شگفتی است و کاری به وضعیت فعلی تیم ها نداریم. سعی می کنم با بچه هایی که کمتر بازی می کنند بازی کنم. دو روز بعد باید با سپاهان بازی کنیم پس باید این کار را انجام دهیم. وقتی در بهار بازی می کنیم ریکاوری باید 3 برابر نرمال باشد، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید