در حال مرگ، شهری به قدمت بلدشاپور با ضعیف ترین اثاثیه شهری + فیلم و عکس


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915135

در شهر دهدشت پس از سال ها هنوز برخی از خیابان ها و کوچه ها رنگ آسفالت به خود ندیده اند و شهروندان انتظار دارند شورای شهر و شهردار به این نابسامانی پایان دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه سنگفرش معابر یکی از موضوعات اصلی است که از جنبه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی نقش مهمی در زندگی شهروندان دارد.


شورای شهر و شهرداری دهدشت به منظور ارائه خدمات بهینه، تامین امنیت و آسایش شهروندان و افزایش زیبایی شهر بصر باید با برنامه ریزی مناسب خیابان ها و کوچه های ندیده را در دستور کار خود قرار دهند. رنگ آسفالت تا به امروز در این شهر است


دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه که نیمی از جمعیت این منطقه در آن زندگی می کنند بدون فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای رفاه مردم مشکلات عدیده ای را برای اهالی ایجاد کرده است و این مشکل در سال های گذشته گلایه های مردم را به دنبال داشته است.


تعدادی از شهروندان دهدشتی از آسفالت نبودن معابر و خاکی بودن معابر کوچه ها و خیابان ها گلایه دارند.


b290098b 7216 49c4 ac8f 3618df5b1e8f خبر خاکستری


یکی از اهالی دهدشتی بیش از 30 سال است که در این منطقه زندگی می کند و تاکنون هیچ مسئولی قدمی برای آسفالت کوچه برنداشته است.


وی افزود: همه متاسفیم که توسعه شهری در شهر ما اینقدر پایین است و شورای شهر و شهرداری و سایر متولیان به فکر شهروندان و توسعه شهری شهر نیستند!!

عمده گلایه شهروندان دهدشتی از برخی کوچه ها و خیابان هایی است که تا به حال رنگ آسفالت به خود ندیده اند و در دهه اخیر با شروع نهضت آسفالت همچنان این کوچه ها و خیابان ها مورد بی توجهی قرار گرفته بود و به نظر می رسد آنها بخشی از جاده های این شهر نیستند.


f65cfbb6 408f 48f7 ab5d 0f4fe3030cb1 خبر خاکستری

این معابر و خیابان ها قطعاً خوشایند ساکنان شهر دهدشت نیست و وجود خیابان ها و کوچه های آسفالت نشده نگران کننده است و مسئولان را در رأس شورای شهرداری و شهرداری می طلبد تا فکری جدی و اصلاح این مشکل کنند.

لازم به ذکر است: شهر دهدشت یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد دارای دو قسمت قدیم و جدید به صورت تصویری است که به دو قسمت تقسیم می شود.

بافت جدید که در دهه 1940 تأسیس شد، اکنون دارای ساختمان هایی با مصالحی مانند آجر، بتن و فوم است، در حالی که بافت قدیمی که دارای قدمت چند صد ساله است، بیشتر از مصالح گچ و گچ ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید