در حمله بمب گذاری شده با خودرو به معترضان در آمریکا بیش از 21 نفر کشته و زخمی شدند

ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786264

خودرویی تعدادی از معترضان را در ایالت ویسکانسین آمریکا واژگون کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رویترز، یک خودرو روز یکشنبه از جمعیت شرکت کننده در رژه تعطیلات در واکیشا، ویسکانسین سبقت گرفت که تاکنون حداقل یک نفر کشته و 20 نفر زخمی شده اند.

بر این اساس، ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که ظاهرا یک جیپ از پشت به معترضان حمله می کند. در فیلمی دیگر، پلیس به سمت همان خودرو شلیک کرد که راننده آن به مانعی در خیابان برخورد کرد.

عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه که در توییتر منتشر شده است، نشان می‌دهد که خودروهای پلیس و آمبولانس‌ها پس از حادثه در خیابانی که با تعداد زیادی چراغ کریسمس تزئین شده بود، تجمع کرده‌اند. این حادثه کمی قبل از ساعت 5 بعد از ظهر رخ داد.

Alice Dr Mohl Khadhah Berkhard Kudro Dr Marz Wawisha Dr Wisconsimansiman Kudro Dr Marz Waisha Das Wisman; پلیس در دانشگاه کارول در واکیشا گفت که پلیس کنترل های ترافیکی را پس از تصادف تشدید کرده است.

دن تامپسون، رئیس پلیس واکیشا گفت که مظنون دستگیر شده و خودروی وی در 32 کیلومتری محل حادثه توقیف شده است.

وی افزود: پس از گذشت چندین ساعت از این حادثه، قانون رفت و برگشت به محل را ممنوع و لغو شد. هنوز تعداد دقیق قربانیان مشخص نیست و ممکن است تعداد کشته ها و مجروحان بیشتر از آمار باشد.

مقامات امنیتی می گویند هیچ مدرکی دال بر تروریستی بودن این رویداد وجود ندارد. با این حال تحقیقات درباره این حادثه و روشن شدن ابعاد ماجرا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید