در روزهای آینده دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815801

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بعد از ظهر امروز گفت: بر اساس پیش بینی کاهش دما و شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان گفت: سامانه بارشی از ظهر امروز وارد استان زنجان می شود.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش های پراکنده و برف همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود، گفت: بارش ها در بیشتر مناطق خفیف و در برخی مناطق معتدل خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این سامانه تا روز پنجشنبه در استان فعال است، گفت: بارش ها در استان با شدت و ضعف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه احتمال کولاک به ویژه در مناطق کوهستانی شمالی استان وجود دارد، گفت: دمای هوای استان زنجان تا پایان هفته کاهش می یابد و شاهد سرما و یخبندان خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه صبح امروز زنجان با دمای منفی 4 درجه سانتیگراد دومین مرکز استان سردسیر کشور بود، ادامه داد: اکنون دمای هوا 11 درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر است.

وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی معابر وجود دارد، گفت: شدت بارش ها به گونه ای نیست که مشکلات دچار آبگرفتگی شود و پیش بینی نمی شود مشکلات دچار سیلاب شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید