میزان گرد و خاک زنجان از فردا کاهش می یابد/ کاهش شدید دما از هفته آینده در زنجان


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821834

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز شاهد آلودگی هوا با گرد و غبار در استان هستیم، گفت: پیش بینی می شود از فردا غلظت گرد و غبار در استان کاهش یابد و شرایط هواشناسی به تدریج بهبود یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به وضعیت هواشناسی استان زنجان گفت: از روز گذشته شاهد برخاستن و نفوذ گرد و غبار به دلیل وزش باد شدید در استان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد آلودگی هوا با گرد و غبار در استان هستیم، گفت: از فردا غلظت گرد و غبار در استان کاهش و شرایط جوی به تدریج بهبود می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وزش باد شدید و نسبتا شدید برای بعدازظهر در استان پیش بینی می شود، تصریح کرد: از فردا شاهد کاهش وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای روز شنبه بارش های کوتاه مدت پیش بینی می شود، افزود: از روز شنبه شاهد کاهش دما در مناطق روستایی به ویژه در مناطق کوهستانی خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق سردسیر استان حداقل دما به صفر درجه سانتیگراد و حتی زیر صفر می رسد، ادامه داد: باغدارانی که در مناطق سردسیر استان هستند باید اقدامات حفاظتی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید