بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان در هفته محیط زیست / احتمال آلودگی هوای زنجان در روزهای آینده وجود دارد


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844208

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی و محیط زیست زنجان به مناسبت هفته محیط زیست برای عموم علاقمندان رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد تگیبیگلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: 26 تا 22 خرداد ماه به عنوان هفته محیط زیست اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از موزه تاریخ طبیعی و محیط زیست زنجان در هفته محیط زیست برای همگان رایگان است.

تگیبیگلو با بیان اینکه این بازدید از 25 تا 22 خرداد و به عنوان هفته محیط زیست است، افزود: بازدید در ساعات کاری غیر تعطیل و روز جمعه از ساعت 14 الی 18 (14 الی 18) خواهد بود و عموم مردم می توانند از این موزه بازدید کنند. رایگان.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان گفت: موزه تاریخ طبیعی زنجان در پارک ارم واقع در ابتدای جاده قدیم زنجان – تبریز و جنب اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان واقع شده است.

وی در خصوص برنامه های هفته محیط زیست با بیان اینکه برنامه های این هفته به صورت متمرکز از طریق اداره کل استان اعلام می شود گفت: به عنوان مثال; ابتکار و گرده افشانی قبور شهدای محیط زیست و حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در برنامه تلویزیونی و گفتگوی مستقیم با شهروندان از جمله این برنامه هاست.

تقیبیگلو در خصوص پیش بینی آلودگی هوای زنجان در روزهای آینده خاطرنشان کرد: منشا گرد و غبار و آلودگی هوا داخلی نیست، بلکه خارجی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان با بیان اینکه آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار و ریزگردها بستگی به شرایط منطقه و شرایط کشورهای همسایه دارد، افزود: در صورت همراهی شرایط جوی با وزش باد احتمال وزش هوا وجود دارد. آلودگی

وی گفت: با توجه به تنش آبی در منطقه، پیش بینی می کنیم در سال های آینده و حتی روزهای آینده شاهد آلودگی هوا باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید