در سومین دوره جام جهانی 2022 هستیم/ مصدومیت انصاری به خیر گذشت!


ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818409

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جدول رده بندی جام جهانی نسبت به سایر تیم های آسیایی در رده سوم قرار داریم و بعید است در رده دوم قرار بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی درباره دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان که با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید، گفت: شروع خوبی در این دیدار داشتیم و بازی را به خوبی به پایان رساندیم. امیدوارم بازیکنان جام جهانی خیلی بهتر از این باشند و برای اولین بار به مرحله بعد برویم.

وی در خصوص غیبت مهدی طارمی گفت: طارمی وارد بالون تیم ما نشد و سپس تستش مثبت شد و کادر فنی و کادر پزشکی اعلام کردند که شرایط فنی لازم برای کمک به تیم ملی را ندارد. تیم و می خواستم در این مسابقه کمک کنم.

مدیرعامل تیم ملی فوتبال درباره اتفاقی که برای کریم انصاری فرد افتاد، گفت: اتفاقی خوب افتاد. در جشن تولد که کیک روی صورت درست شد، یک تکه چوب در کیک بود که به چشمان کریم رفت. وی شب گذشته و صبح امروز توسط پزشکان معاینه شد و اکنون حال عمومی خوبی دارد.

وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی سبک نیز گفت: در سیدبندی نسبت به سایر تیم های آسیایی در سیدبندی هستیم. همچنین بعید است در سید دو باشیم. داشتن بازی های تدارکاتی خوب و قدرتمند مهم است. برای برنامه ریزی و آمادگی به بازی های خوب نیاز داریم. هدف اصلی ما این است که بتوانیم در حاشیه قرعه کشی جام جهانی با سایر تیم های قطر صحبت کنیم. این بازی ها می توانند برای ما مفید باشند.

وی در پایان گفت: امروز همه بازیکنان عالی بودند و خدای نکرده برای جام جهانی آماده می شویم. همچنین از تماشاگران برای تشویق از دقیقه اول تا 90 تشکر می کنم و جو خوبی در ورزشگاه حاکم است. همه اعضای تیم باید به معبد امام رضا (ع) بروند و از آنجا به فرودگاه خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید