در شکار یک موجود بیگانه عجیب و غریب در اعماق اقیانوس / عکس

در شکار یک موجود بیگانه عجیب و غریب در اعماق اقیانوس / عکس

در اعماق اقیانوس موجوداتی زندگی می کنند که آنقدر برای ما غریبه اند، گویی از دنیای دیگری آمده اند. یکی از این موجودات در اعماق اقیانوس هند توسط دوربین عکاسی شده است

در عمق 1200 متری دریا، کمتر موجودی وجود دارد که بتواند فشار سنگین آب را تحمل کند. زنده ماندن موجودی در این عمق جای تعجب دارد و اگر این موجود شبیه بیگانگان فضایی باشد تعجب دو چندان می شود.

دوربین یک زیردریایی کنترل از راه دور که در حال کاوش در آب های اقیانوس هند در شرق آفریقا در عمق 1200 متری است، موجودی را شکار کرده است که در یک چشم به هم زدن شکل خود را تغییر می دهد.

در ابتدا بیشتر شبیه یک لوگوی شرکت عجیب و غریب به نظر می رسد تا یک موجود زنده، اما وقتی شکل آن تغییر می کند با نورهای رنگی جلوه ای منحصر به فرد به خود می گیرد.

این ویدیو مدت ها پیش در یوتیوب منتشر شده و بیش از 5 میلیون بار دیده شده است. اما موجود عجیب این فیلم کیست؟

با بررسی دقیق عکس می توان با اطمینان زیاد گفت که این موجود خارق العاده نوع خاصی از بندپایان دریایی به نام «Lampocteis» است.

قرمزها آبزیان ظریف و شکننده ای هستند که معمولاً در آب های با جریان های قوی به ویژه آب های گرم یافت می شوند. 100 گونه مرغ مگس خوار شناسایی شده است. همه شناورها دریانورد هستند. بدنه ظریف و شفاف شانه ها در تاریکی و شب نور ساطع می کند. بارزترین ویژگی آنها وجود مجموعه ای از مژه ها به نام شانه است که از آن برای شنا استفاده می کنند.

البته موجود زیبای تصویر در نهایت به سرنوشت تلخی دچار می شود و با فشار خروجی موتور زیر آب نابود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید