در نظر داریم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور یا مسابقات جام تختی را در کرمانشاه برگزار کنیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین محبی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: در سه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، سالن های کشتی تا حدی تعطیل می شد، البته گاهی از طرف مرکز بهداشت مجوز کار صادر می شد و یا کشتی گیران به مسابقات اعزام می شدند. محدودیت هایی اعمال شد.

وی افزود: اکنون با کاهش کرونا وضعیت بازگشایی سالن ها و تمرین کشتی گیران بهتر شده است.

محیبی تصریح کرد: تا حدودی ورزشکاران هم تنبل هستند و تا امروز در تمرین حاضر نمی شوند، کشتی در کرمانشاه نسبت به گذشته کاهش یافته است، البته امیدواریم با کاهش ویروس کرونا، کشتی گیران بیشتری به میدان بروند. برای تمرین و کرمانشاه برمی گردد تا به روزهای اوج خود بازگردد.

وی گفت: در نظر داریم با مشورت فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور یا مسابقات جام تختی را امسال در کرمانشاه برگزار کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و مردم از کشتی گیران کرمانشاهی حمایت کنند.

محبی خاطرنشان کرد: مازندران امروز 8 کشتی گیر دارد که در تیم ملی کشتی فرنگی قهرمانی جهان تا دو ماه و نیم آینده در صربستان برگزار می شود که این امر مرهون حمایت مسئولان و مردم مازندران از سوی کشتی گیران مازندرانی است. آن کشور .


من سعی می کنم یک تیم کشتی در لیگ برتر داشته باشم

وی بیان کرد: امسال با استاندار و شهردار کرمانشاه صحبت کردیم و در تلاش هستیم که تیم کشتی بزرگسالان در لیگ برتر داشته باشیم که البته مورد تایید استاندار قرار گرفت.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری کشتی هر هفته در کرمانشاه برای ما بسیار مهم است زیرا باعث ایجاد انگیزه در جوانان می شود و البته اگر این امر محقق شود می توانیم کرمانشاه را به روزهای خوب خود برگردانیم.

محبی با بیان اینکه امسال هیچ ملی پوشی از استان کرمانشاه در رشته کشتی نداریم، گفت: سال گذشته یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی مسابقه خود را به حریف سنگین وزن واگذار کرد که در نتیجه امسال مسابقات جهانی کشتی در صربستان برگزار شد. ما ملی پوش کرمانشاهی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید به هیئت کشتی کمک کنند، گفت: آقای سبحان یاری در مسابقات کشتی جوانان آسیا که در بحرین برگزار شد قهرمان آسیا شد و خانم عاشوری از اسلام آباد غرب نیز قهرمان کشتی جهان شد. او در بین زنان رتبه دوم را کسب کرد، اما هیچ یک از آنها مورد حمایت مسئولان قرار نگرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید