در کدام مناطق تهران می توان با 4 میلیارد تومان خانه خرید؟

در کدام مناطق تهران می توان با 4 میلیارد تومان خانه خرید؟

آخرین آمار رسمی از بازار مسکن نشان می دهد متوسط ​​قیمت مسکن در تهران در آبان ماه به ۷۵.۷ میلیون تومان رسید و خانوارها برای خرید خانه ۵۰ متری باید به طور متوسط ​​چهار میلیارد تومان هزینه کنند. اما در کدام محله های تهران می توان با چهار میلیارد تومان خانه خرید؟

به گزارش تجارت نیوز، قیمت مسکن در تهران مدت هاست سر به فلک کشیده تا جایی که میانگین قیمت مسکن در این کلانشهر از متری کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در دهه های اخیر به بیش از ۷۶ میلیون تومان در آبان ماه امسال رسیده است. .

به عبارت دیگر، خریدارانی که برای اولین بار در حال حاضر هستند باید به طور متوسط ​​چهار میلیارد تومان برای خرید یک خانه 50 متری در تهران هزینه کنند. این در حالی است که دیگر قدرت خرید و درآمد ماهانه مردم برای خرید حداقل خانه در تهران کافی نیست. اما باید دید در کدام مناطق تهران می توان با چهار میلیارد تومان خانه خرید؟

4 میلیارد خانه در تهران

آگهی های مربوط به خرید و فروش ملک در تهران نشان می دهد که با بودجه ای حدود چهار میلیارد تومان می توانید آپارتمان هایی در متراژ و سن مختلف در مناطق مختلف تهران خریداری کنید.

به عنوان مثال یک بلوک 68 متری نوساز در منطقه استاد معین با امکاناتی مانند آسانسور و پارکینگ چهار میلیارد و 100 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت یک آپارتمان دیگر در محدوده شریعتی که در سال 1397 ساخته شده و دارای متراژ 55 متر است در همین محدوده تعیین شده است.

سازمان برنامه هم یکی از محله هایی است که می توان واحدهایی در این بازه های قیمتی پیدا کرد. یک مالک در این منطقه برای واحد مسکونی 53 متری خود با عمر 14 سال حدود چهار میلیارد تومان هزینه کرده است.

4 میلیارد

در مناطق جنوبی‌تر و ارزان‌تر تهران، می‌توانید واحدهای مترمربعی بزرگ‌تر را در این رنج قیمت خریداری کنید. مثلاً یک واحد 125 متری در منطقه جیحون چهار میلیارد تومان قیمت دارد. ساخت این سایت به سال 2014 برمی گردد.