دستان کامرونی طارمی را ناامید کرد/عکس

اینتر به سختی و به لطف تک گل روملو لوکاکو در بازی رفت از سد پورتو عبور کرد و عملکرد مدافع کامرونی این تیم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. آندره اونانا که در 2 بازی رفت و برگشت چند موقعیت خوب گلزنی را از مهدی طارمی گرفت.
رسانه بین المللی پوشش نراتزوری در گزارشی به تمجید از عملکرد این دروازه بان پرداخت و نوشت: اگر اینتر بتواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، بیش از هر چیزی مدیون دروازه بان خود آندره اونانا است که در 2 سال و بعد از آن مانند یک معجزه بازی می کند. .

دستان کامرونی طارمی را ناامید کرد/عکس

اونانا دروازه بان بزرگی است و برای اثبات آن شب دیوانه وار مانند پورتو نیاز است. اینتر موفق شد در آسمان پرتغال فریاد بزند و نراتزوری ها این را مدیون شجاعت مدافع کامرونی هستند.
او با احتساب وقت اضافه، 100 دقیقه مقابل پورتو بازی کرد. اگر خط دفاعی اینتر در این بازی عملکرد پرتنشی داشت، دستان بزرگ آندره مدام کلمه جادویی را که به تازگی در ایتالیا یاد گرفته بود تکرار می کرد: “ترانکویلی”، “استیامو ترانکویلی” یعنی آرام، بیایید راحت باشیم.

1832849

تیک آف درخشش اونانا در نیمه اول و واکنش به شوت بسیار خطرناک اوریر بود. اما بازیکن آژاکس در نیمه دوم درخشش خاصی داشت. او ابتدا شوت خائنانه و دیدنی گروویچ را دفع کرد و سپس در یک معجزه آسیایی با ضربه سر طارمی دست به دست شد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.
اگر واکنش های معجزه آسای او در بازی را هم اضافه کنید، امضای این کامرونی در صعود اینتر تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ثبت شده است. کسی که نراتزوری را با کاریزمای خود به دور بعد برد. حرکات پا و نحوه مدیریت او در خط دفاع تفاوت را ایجاد می کند. درخشش او باعث شد که بسیاری از بازیکنان در اواخر بازی اونانا را در آغوش بگیرند. یکی از آنها سمیر هندانوویچ بود. کسی که جای اونانا را در تیم اینتر گرفت و شاید زیباترین ادای احترام به دروازه بان کامرونی برای درخشش او بود.

1832850

دیدگاهتان را بنویسید