دستاورد رهبری در استقلال: فتح الله زاده و آجارلو با وثیقه میلیاردی آزاد شدند

اگرچه حالا کلید اتاق مدیرعامل استقلال را علی حطر از حجت کریمی گرفته است، اما صحبت های مصطفی آجرلو و علی فتح الله زاده دو مدیرعامل سابق این تیم همچنان به گوش می رسد. دو مدیرعاملی که به گفته رئیس سازمان خصوصی با هزینه های صدها میلیاردی در نهایت بدهی های کلان و البته حذف از آسیا را در اختیار استقلالی ها گذاشتند. قربان زاده معتقد است مشکلات امروز استقلال ناشی از عملکرد این دو مدیر است و در ماه های اخیر بارها در برنامه ها و مصاحبه های مختلف با آنها در مورد اتفاقات صحبت یا صحبت کرده است.

با این حال وی در آخرین اظهار نظر خود درباره شرایط باشگاه استقلال با بیان اینکه از این دو مدیر شکایت کرده است، اظهار داشت: من خودم لایحه و شکایتی را به شعبه دهم بازپرسی نوشتم. در 22 ژوئن، آنها احضار شدند، دفاعیه نوشتند و تعهد یک میلیاردی اوراق قرضه دادند. صادر و با قرار وثیقه آزاد شدند. اکنون در اختیار قوه قضائیه است. شکایت جدی کردم.»

باید دید درخواست تند رئیس سازمان خصوصی سازی از دو مدیر سابق استقلال تا کجا پیش خواهد رفت. البته بعید به نظر می رسد که این پرونده حقوقی به زودی حل شود، اما به نظر می رسد ممکن است بسیاری از نکات مبهم مربوط به اتفاقات و اتفاقات اخیر باشگاه استقلال را روشن کند.

دیدگاهتان را بنویسید