دستور وزیر دفاع برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل


ساعت: 00:56
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886396

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن صدور حکمی به مسئولان ارشد وزارت دفاع در استان های کشور گفت: با هماهنگی مدیریت بحران و مسئولان استانی برای امداد رسانی سریع به سیل زدگان بسیج شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن صدور حکمی به مقامات ارشد وزارت دفاع در استان های کشور گفت: با با هماهنگی مدیریت بحران و مسئولان استان، ظرفیت این وزارتخانه برای امدادرسانی سریع به سیل زدگان بسیج شود.

با توجه به بارندگی ها و حوادث اخیر در کشور و دستور رئیس جمهور محترم به استانداران کشور مبنی بر کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان این حادثه، وزیر دفاع همچنین پیامی به مسئولان استانی این وزارتخانه ارسال کرد. کمک‌رسانی فوری به سیل زدگان با تاکید معاون وزیر فنی و مهندسی وزارت دفاع و خواستار هماهنگی لازم با مدیریت بحران و گزارش اقدامات انجام شده است.

وزیر دفاع همچنین دستور راه اندازی قرارگاه مهندسی را صادر کرد و گفت: باید برای کمک به مردم و استفاده از ماشین آلات و ماشین آلات مهندسی وزارت دفاع برای پاکسازی جاده ها، تخلیه آب های سطحی، احیای اماکن و سازه های تخریب شده تمرکز جدی شود.

وی با تسلیت به بستگان حادثه دیدگان در سیل گفت: ظرفیت وزارت دفاع تا رفع این مشکلات در کنار مردم است و آمادگی دارد سایر کمک های لازم و ضروری را برای رفاه و آرامش مردم در سراسر کشور توزیع کند. مناطق آسیب دیده

دیدگاهتان را بنویسید