دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل جنوب کشور

ساعت: 23:22
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1798021

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستور بسیج نیروها، تجهیزات و امکانات سپاه و بسیج را برای کمک و رفع مشکلات و رفع نیازهای شهرها و روستاهای سیل زده فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، پس از بارش های سیل آسا و بارش شدید باران در مناطق جنوبی کشور و وقوع سیلاب شدید در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و کرمان و ایجاد شرایط بحرانی برای مردم این مناطق، امیر سرتیپ دوم ماه مبارک رمضان سخنران شریف و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جمع فرماندهان نیروها، سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) استان و رئیس سازمان بسیج مستضعفین فقیر در بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات برای حمایت، اسکان و رفع مشکلات و رفع نیازهای مردم شهرها و روستاهای سیل زده استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان.

وی از یگان ها و نیروهای سپاه و بسیج که از ساعات اولیه در حال کمک رسانی به سیل زدگان بوده اند تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: امکانات و تجهیزات مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و رده های مستقر در منطقه با هماهنگی و هم افزایی سایر دستگاه ها و نهادها برای کمک به رفع مشکلات و موانع و باز شدن مسیرهای مواصلاتی و راه های روستایی فعال هستند. .

سردار شریف همچنین گفت: بالگردهای سپاه نیز در صورت نیاز آماده اعزام و کمک رسانی به منطقه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید