دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه امدادرسانی به مردم سیل زده و برف در مناطق مختلف

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801672

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستور سرلشکر حسین سلامی به فرماندهان نیروی زمینی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و سپاه استان برای افزایش و تداوم خدمات رسانی و امدادرسانی به مردم آسیب دیده از سیل و برف در نقاط مختلف استان خبر داد. کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز؛ در پی تداوم بارش برف و باران در کشور و تداوم مشکلات در برخی مناطق، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی و رئیس اداره کل روابط عمومی سپاه با بررسی وضعیت استان های مواجه با این پدیده و ارزیابی پشتیبانی و خدمات رسانی جلسه ای برگزار کردند. عملیات با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و دستور وی به یگان های سپاه و بسیج مبنی بر افزایش خدمات و امدادرسانی نیروهای سپاه و بسیج در منطقه، گفت: سیل زده شد. عملیات نجات در محل انجام شد.

وی افزود: با تلاش یگان های کمکی و مهندسی در مدینه نیروی زمینی سپاه بحمدالله اقدامات فوری و موثری برای رفع مشکلات ناشی از سیل در منطقه میناب انجام شده است. کشور به سرلشکر حسین سلامی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و فرماندهان سپاه استان ها دستور داد تا با هماهنگی سایر نیروهای پشتیبانی در چالش های ناشی از برف، باران و سیل شرکت کنند. . به حمایت قاطع از بازگشایی راه ها و ارتباطات روستایی و همچنین اسکان مجدد مردم در مناطق امن و امن و تامین نیازهای بهداشتی، تغذیه، پوشاک و گرمایش آنها ادامه دهید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید