دستگاه ها باید بر اساس میزان رضایت افراد رتبه بندی شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و کارگری کشور گفت: هدف از این سفر بررسی میدانی مشکلات استان هرمزگان است و انتظار دارم همه نتوانند. راضی باشید که پشت میز است، مدیر جهادی، مدیر پشتی. سفره ای نیست و سیاست این دولت در میدان بودن است.

وی با بیان اینکه باید در اداره کشور تغییراتی ایجاد کنیم، گفت: باید بپذیریم که هر استانی الزامات خاص خود را دارد و نباید با همه استان ها با یک قاعده کلی برخورد کنیم.

به گفته لطیفی، دولت سیزدهم ظرفیت حل مشکلات را دارد و اگر تاکنون این امر محقق نشده است به این دلیل است که ماهیت مشکل به درستی تبیین نشده است و معتقدیم که در انقلاب اسلامی بن بست وجود ندارد. و همه مشکلات قابل حل است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اگر استانی بر اساس شاخص ها رشد نکرده است به این دلیل است که به آن میدان داده نشده است.

وی با بیان اینکه نهادها باید بر اساس رضایت مردم قضاوت شوند، ادامه داد: در بحث نیروهای مازاد مجلس به ما کمک کرده است که بتوانیم بین دستگاه ها جابه جا کنیم و اختیارات آن را نیز تعیین کرده ایم که نیاز داریم از این ظرفیت استفاده شود و نیروهای مازاد ارزیابی کنید که کدام دستگاه در حل مشکل بیکاری در صورت اخراج موثرتر است.

وی ادامه داد: قوانین جذب نخبگان را تدوین کرده ایم و باید به سمتی حرکت کنیم که ورود نخبگان به بدنه قوه مجریه افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید