دستگیری تمامی جنایتکاران در شهادت شهید علی نظری


ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906882

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اعلام کرد؛

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تمامی مجرمان شهادت «شهید علی نظری» دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مظهر مجیدی با بیان اینکه طی یک عملیات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مجموع 7 شرور که نقش اصلی را داشتند دستگیر شدند، اظهار کرد: آن دسته از افرادی که در عملیاتی برنامه ریزی شده در شهادت پاسدار «علی نظری» شرکت داشتند، شبانه در گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

وی افزود: این شش نفر که در شهادت شهید نظری نقش مستقیم داشتند با برنامه ریزی و هماهنگی واحدهای اطلاعات سپاه در استان های مرکزی، تهران بزرگ، خراسان رضوی و هرمزگان دستگیر شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اکیپی که در ملایر توسط اطلاعات رصد و شناسایی شد با یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده در قالب سه خودرو سواری و دو دستگاه موتورسیکلت و مسلح در اغتشاشات ملایر شرکت کردند. در یک عملیات تعقیب و گریز، روز بعد یک نفر دستگیر و شش نفر متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری افراد متواری توسط نیروهای اطلاعاتی و با کار مشترک گفت: قاتل شهید نظری از آن دسته افراد دارای سابقه شرارت است.

سردار مجیدی گفت: کار سخت شناسایی این 6 نفر که پس از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در لشکر انصارالحسین (علیه السلام) انجام شد. بالاخره گرفتار قانون شدند

وی ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی واجا، فرجه و دستگاه قضایی استان همدان برای همکاری و همراهی در این عملیات ویژه و دستگیری این مجرمان، افزود: درخواست مردم شریف استان همدان که در تشییع پیکر شهیدان علی نظری و شهید احسان مرادی که در شاهچراغ جان باختند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، برخورد قاطع و سریع با متجاوزین به امنیت مردم و انتقام خون این دو شهید بزرگوار بر عهده قوه قضائیه است. اولین فرصت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که در مقابل ریختن خون شهدای این کشور بی مسئولیت نخواهند بود و در هر کجای این دنیا که باشند آنها را تحقیر خواهیم کرد.

وی گفت: دشمنان ایران عزیز بدانند که فرزندان ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن لحظه ای کوتاهی نکرده اند و با چشمان بیدار و اشراف اطلاعاتی خود نظاره گر همه توطئه ها و قیام های کور خود هستند. به یاری خداوند ضربات مهلکی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) وارد خواهد شد.» (عج) دریافت خواهد کرد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم را از دشمنان خواهند گرفت و حملات ناجوانمردانه معاندان مسلح، اشرار و یاغیان را بی پاسخ نخواهد گذاشت گره از اقدامات کور و ظالمانه دشمنان خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید