دستگیری عاملان ربوده شدن نوجوان 18 ساله در شهرستان زچک

دستگیری عاملان ربوده شدن نوجوان 18 ساله در شهرستان زچک

روز جدید : فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و تعقیب پلیس استان عاملان ربوده شدن نوجوان 18 ساله در شهرستان زهک پس از یک سال فرار به مخفیگاه دستگیر شدند. .

سردار احمد طاهری گفت: در پی ربوده شدن یک نوجوان 18 ساله در سال 1399 و آزادی زودهنگام آن نوجوان و فرار عاملان، پیگیری پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی تا پایان روز ادامه دارد. مورد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه اخبار مبنی بر ادله ربوده و بازداشت آدم ربایان، افزود: تیمی متخصص و مجرب از کارآگاهان ارشد پلیس آگاهی استان زهک و زهک برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان در حال رصد پرونده هستند. «با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، مخفیگاه آدم ربایان این نوجوان 18 ساله که مدام در حال تغییر مکان بود، پس از یک سال فرار در محاصره پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش گسترده و همه جانبه کارآگاهان پلیس، محاصره آدم ربایان در مخفیگاهشان تنگ شد تا اینکه متهم در نهایت تسلیم پلیس شد و چهار نفر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان در تحقیقات پلیسی علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات قبلی با شاکی و خانواده نوجوان عنوان کردند.

سردار طاهری در پایان با صدور هشدار جدی به قانون شکنان و ماموران انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه به مجرمان و ماموران انتظامی اجازه تخطی از قانون و هرگونه تحرک و فعالیتی از سوی آنان را برای تضییع آسایش و امنیت نخواهد داد. جامعه مورد تجاوز قرار گیرد، طبق قانون با برخورد شدید و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید