دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در بندرعباس


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876950

سردار جگری گفت: با تلاش پلیس آگاهی، قاتل فراری پس از چند روز فرار به همراه پنج نفر از عوامل درگیری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ سردار گلمرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: برای بررسی موضوع، استقرار و تحقیقات میدانی در این منطقه را آغاز کردند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بازرسی های میدانی مشخص شد که در پی درگیری لفظی بین دو نفر از اهالی در مراسم عروسی و عدم حضور بزرگان و صاحبان مراسم صلح و سازش، مقتول به قتل رسیده است. به همراه چند نفر دیگر.» او از دوستانش خواست تا در مقابل خانه قاتل که متوفی را کشته است، با ضربات چاقو مجدد در جنگ و فرار از صحنه انتقام بگیرند.

سردار جعفری گفت: پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگی قضایی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی محل اختفای متهم فراری شناسایی و متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد. متوفی در بازجویی های فنی و پلیسی مرتکب ضربات چاقو و قتل شد و متوفی اذعان داشت: در جریان بازسازی صحنه جنایت پرونده ای در مراجع قضایی تشکیل و 5 متهم دیگر درگیری روز حادثه در اقدامی دیگر دستگیر شدند.

این افسر انتظامی استان از شهروندان و مردم استان به ویژه معتمدین و بزرگان طوایف که نفوذ ویژه ای در منطقه دارند خواست تا حد امکان از وقوع چنین حوادثی جلوگیری و در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا وارد عمل شده و میانجیگری و استفاده کنند. سایر افراد و افراد تأثیرگذار باید در پیشگیری از این گونه حوادث تلخ نقش خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید