دستگیری ۷ ​​نفر متهم به تخریب پژو پارس در کاشمر


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816277

احمدی از دستگیری 7 متهم انهدام یک دستگاه پژو پارس در کاشمر خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و بلافاصله توسط ضابط قضایی روانه زندان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین احمدی فرمانده انتظامی کاشمر در گفت و گو با خبرنگار صبح توس; وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نقض نظم عمومی توسط متخلفان و تخریب یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از خیابان های کاشمر، موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند و با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهمان اصلی این حادثه که 7 نفر هستند، خاطرنشان کرد: اطمینان خاطر شهروندان به سرعت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین تصریح کرد: 7 نفر از دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی و با دستور مقام قضایی بلافاصله روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر اینکه آسایش عمومی و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است، اذعان داشت: به متخلفان و اراذل و اوباش هشدار می دهیم در صورت تخطی از هنجارها و تخطی از نظم عمومی با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید