دستگیری 7 گروه شکارچی در یک روز در سیستان و بلوچستان


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909187

داود میرشکار گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در عملیات گشت زنی و کنترل در شمال استان توانست در یک روز هفت گروه شکارچی متخلف را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون داود میرشکار، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات مشترک 7 گروه شکارچی متخلف در شهرستان زهک دستگیر و 12 قطعه پرنده چنگر نیز کشف شد. متخلفان

وی تصریح کرد: در بین متخلفان بازداشتی انواع ادوات شکار از جمله وجود دارد همچنین دو نورافکن، 5 بلندگو و نوار پخش کننده صدای پرندگان، 50 ماکت پرنده (مرتب شده) و مقدار زیادی مهمات کشف شد.


میرشکار ادامه داد: اداره حفاظت محیط زیست پس از ساعت ها گشت زنی در تاریکی شب و طی یکسری تعقیب و گریزهای طولانی در مناطق از پیش تعیین شده، موفق به شناسایی و دستگیری شکارچیان شد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد: متخلفان دستگیر شده پس از اتمام پرونده به همراه مدارک و ادوات شکار جهت رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.


وی نشان داد: یگان حفاظت محیط زیست استان در فصلی که برای دستگیری پرندگان مهاجر به صورت همزمان در قالب یک برنامه فشرده و شبانه روزی با حضور سمن ها و همیاران محیط زیست، گشت های متعددی در جنوب استان دارد، پایش و پایش می کنند. مناطق و زیستگاه های ساحلی


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید