دست درازی یحیی روی مهاجم محبوب «سرمربی استقلال»

پس از مطرح شدن عجیب نام شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت آبادان برای حضور در پرسپولیس، امروز نام لوسیانو پریرا نیز در جمع سرخ پوشان مطرح شد. مهاجم 36 ساله فولاد خوزستان در ابتدای فصل یکی از گزینه های حضور در استقلال بود و مجیدی سعی کرد او را آبی پوش کند اما در نهایت جفا نشدن مدیران استقلال و یا عدم تمایل این بازیکن برزیلی. باعث شد او در استقلال بماند. مجیدی حتی پس از تساوی مقابل آلومینیوم، بار دیگر از جذب نشدن این بازیکن ابراز نگرانی کرد. ماجرایی که به درگیری لفظی با احمد مددی ختم شد.

امروز اما خبرهایی مبنی بر پیشنهاد رسمی پرسپولیس به این بازیکن بزرگسال منتشر شد و برخی رسانه ها از رد این درخواست از سوی باشگاه خوزستان خبر دادند. نکونامپی پیش از این اعلام کرده بود که تیمش نه تنها بازیکنی را از دست نمی دهد بلکه برای تقویت تیمش در نیم فصل تلاش خواهد کرد. با این حال سوالی که باید از سوی کادر فنی سرخ ها مطرح شود این است که آیا این بازیکن گزینه مناسبی برای حضور در خط حمله پرسپولیس است؟

یحیی گل محمدی در طول فصل بارها و بارها مهدی عبدی را به بهانه اینکه در خط حمله تیمش تحرک کافی نداشت، روی نیمکت نشاند اما حالا به سراغ بازیکنی رفته که در این سن دیگر نمی تواند در خط حمله تحرک ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید