اغتشاشگران به جان و مال مردم دست درازی کردند


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900336

عبدالجبار آخوند میرابی گفت: اغتشاش گران به جان و مال مردم تعرض کردند و خسارات زیادی را به بیت المال وارد کردند، برهم زنندگان نظم و قانون باید محاکمه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالجبار آخوند میرابی در گفتگو با خبرنگار ما در گلستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی زاهدان گفت: وحدت جان پیامبر گرامی اسلام است. مسلمانان باید با الگو قرار دادن سیره نبوی و تقویت آن به وحدت اسلامی دست یابند دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر(ص) راه و رسم زندگی مسلمانان را مشخص کرده است، افزود: مسلمان کسی است که از دست و زبان خود در امان باشد و به مقام دیگری تعرض نکند، به ویژه در کشوری که شیعه و سنی در آن زندگی می کنند. کنار هم با هم زندگی می کنند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمان با اشاره به اینکه بهترین راه حل پیروی از سیره پیامبر(ص) است، گفت: با استفاده از حدیث نبوی می توان زندگی آرام را در جامعه ترویج داد.

آخوند میرابی گفت: مسلمان واقعی کسی است که از همه نزاع ها و بدی ها دوری کند، هرکس به هر نام و عنوانی بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند، قطعاً تحت تأثیر کفار یا منافقان قرار گرفته است.

وی با محکومیت تعرض به جان و اموال عمومی مردم، تصریح کرد: کسانی که به جان و مال مردم تعرض می کنند برخلاف سیره رسول الله عمل می کنند و حکومت اسلامی باید با این افراد برخورد کند.

امام جمعه اهل سنت کارا تپه بندرترکمان بر ضرورت اتحاد و همدلی شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: تا زمانی که بین مسلمانان وحدت و انسجام وجود داشته باشد، دشمن کاری از پیش نمی برد.

وی گفت: اغتشاش گران باعث تعدی به جان و مال مردم شده و خسارات زیادی به بیت المال وارد کرده اند و اخلالگران نظم و امنیت باید محاکمه شوند.

ملا میرابی; علت اغتشاشات در کشور به بهانه حمایت از زن، توطئه دشمنان بود و ابراز داشت: حجاب حکم الهی است، رعایت حکم الهی بر همه مسلمانان واجب است و همه باید به این امر دینی احترام بگذاریم و رعایت کنیم. تعهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید