مسئولان در مذاکرات به دنبال حفظ حیثیت، جان و مال مردم ایران هستند


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894521

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مسئولان به دنبال مصالح کشور بوده و هستند و حفظ حیثیت و جان و مال ملت ایران همواره مد نظر آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکورد در خطبه های ظهر جمعه که در مصلی اعظم شهرکورد برگزار شد، شناخت خداوند در قرآن و توجه به الهی را ضروری دانست. نشانه ها و نشانه ها و فرمود: به ما کمک می کند که به عظمت خداوند پی ببریم.


وی با بیان اینکه اگر انسان به طور کامل از وسایل مادی صرف نظر کند، مورد توجه خداوند قرار می گیرد، تصریح کرد: نماز همیشه شرایطی دارد و باید بر اساس آن شرایط نماز خواند.


فاطمی با اشاره به حدیثی از امام سجاد (علیه السلام) ادامه داد: در این حدیث بی وفایی به برادران دینی، سوء نیت، کینه توزی، لعن و مال حرام از دلایل عدم استجابت دعا ذکر شده است.


امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد: انسان باید در برابر نعمت هایی که خداوند به او داده است، حق خود را ادا کند و به وظایف خود عمل کند و از این رو شکر نعمت های خداوند واجب است.


وی به برجام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایران سال‌هاست که در برابر ملت‌های قدرتمند جهان ایستادگی کرده و تسلیم استکبار نشده است.


فاطمی این امتیازات را ارزشمند خواند و تصریح کرد: همه برای رسیدن به نتیجه بر اساس این امتیازات می ایستند و به این ترتیب شاهد عذرخواهی کشورهای دیگر هستیم.


امام جمعه موقت شهرکرد یادآور شد: به نظر می رسد نتیجه مذاکرات مطلوب است و مردم ایران در این مقطع نباید مسئولان را تنها بگذارند و همیشه در کنار مسئولان نظام باشند.


فاطمی گفت: مسئولان به دنبال مصالح کشور بوده و هستند و حفظ عزت، جان و ثروت ملت ایران همواره مد نظر آنان است.


وی آیت الله ناصری را یکی از محبوب ترین و مورد احترام ترین شخصیت های عصر حاضر دانست و گفت: ایشان عالمی بزرگوار بودند که ذکر و یاد خدا (علیه السلام) از ویژگی های شخصیتی ایشان بود.


امام جماعت موقت شهرکورد در ادامه مرحوم آیت الله ناصری را الگوی روحانیت دانست و افزود: ایشان در نماز در کنار مردم بودند، ایشان مردی سبکدل بودند که گره گشای مشکلات مردم بودند و رهبری و رهبری جامعه را سرلوحه خود قرار می دادند. کار کردن


فاطمی با اشاره به سالگرد شهادت مرحوم رئیسعلی دلواری افزود: ایشان بر ضد متن مردم قیام کردند و در جنگ جهانی دوم که حکومت ایران اعلام بی طرفی کرد، انگلیسی ها ایران را از جنوب اشغال کردند و این مرد ایستاد. مدتها در برابر آنها و سرانجام شربت شهادت را نوشید.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید