سلب حیثیت و اقتدار کشور و مردم ظلم بزرگ دوران پهلوی است/ «قانون وحشی ها» نقشه ای است که شاه با آن مردم ایران را تحقیر می کند.


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803562

مهدی اسدالله زاده گفت: گرفتن عزت و اقتدار ایران یکی از بزرگترین ظلم هایی بود که در زمان پهلوی در حق مردم و کشور ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی اسداله زاده، مدیر حوزه علمیه محمودیه فاروج در گفتگو با عصرتراک گفت: یکی از بزرگ ترین ظلم ها به ملت شریف ایران در دوران حکومت پهلوی این بود که عزت و قدرت را از ایران و ایرانیان گرفتند و مردم شریف را تابع ایران کردند. به غرب و شرق ظلم کردند.

وی افزود: کار به جایی رسیده بود که ذلت، ذلت و ذلت به اوج خود رسیده بود و به دلیل حضور بیگانگان در کشورمان و تهاجم و ظلم به مردم، حق وحشی گری را از ما گرفتند.

اسدالزاده خاطرنشان کرد: در هر جامعه ای مهم ترین مولفه ای که باید مورد توجه قرار گیرد بحث عزت، قدرت و آزادی است که خداوند متعال در قرآن به صراحت به آن اشاره کرده و ظلم را نیز نهی کرده است.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه با بیان اینکه نباید اجازه دهیم آرمان های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، گفت: هدف امام خمینی (ره) رساندن ملت شریف ایران به عزت و قدرت بود که بحمدالله امروز به دست آورده است.«برکناری ایشان از ملت یکی از مهمترین ظلم های دوران رژیم پهلوی بود که بحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی از کشور ما برداشته شد.

حجت الاسلام مهدی اسدالله زاده گفت: در دوره پهلوی دستورات دین به طور ناقص اجرا می شد و برخی از آنها اصلا اجرا نمی شد مانند هودو و دیات که از مسائل دینی است و مسائل دینی و دینی در حکومت جایی ندارد.

وی افزود: امروز می توانیم آزادانه به آرمان های دینی و انقلابی خود عمل کنیم و آزادانه مراسم مذهبی، عزاداری و برنامه های ارزشی برگزار کنیم، موضوعی که در دوران پهلوی مورد توجه قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه گفت: در این دوره پس از انقلاب جهان بینی ایران تغییر کرده و کشورهای دیگر مانند ایران می خواهند به دنبال آزادی و استقلال باشند و به جای تکیه بر چنین سلاطینی، دولتی مستقل و آزاد داشته باشند. نظام اسلامی ایران در حال تجربه بیداری اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت و تغییر معادلات در منطقه و جهان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید