دست و پا زدن اسرائیل برای رهایی از گل ویرانی بی فایده است/ همه ملت ها از رژیم کودک کش صهیونیستی متنفرند


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834524

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

حجت الاسلام خاتمی گفت: امروز آزادگان و آزادیخواهان جهان در هر گوشه از جهان، رژیم صهیونیستی را رژیمی منفور می دانند و با تشکیل محور مقاومت، مبارزه با رژیم صهیونیستی امروز در جای جای دنیا فعال است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حبیب خاتمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به روز قدس گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شده است و امام (ره) حمایت ویژه ای از این موضوع داشته اند. این مشکل بدبینی را برانگیخت.

وی افزود: امروز آزادگان و آزادیخواهان جهان در هر گوشه جهان، رژیم صهیونیستی را رژیمی منفور می دانند. با تشکیل محور مقاومت، مبارزه با رژیم صهیونیستی امروز در سراسر جهان فعال است، رهبری که وعده نابودی آنها را داد، ترس را در آنها ایجاد کرد.

رئیس ستاد فرماندهی دانشگاه لرستان گفت: امروز ترسی که دامنگیر اسرائیل شده و برای رهایی از منجلاب نابودی دست و پنجه نرم می کنند، اما هرگز موفق نخواهند شد زیرا ملت ها بیدار شده و روحیه مقاومت را نشان داده اند. “

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به نقش سردار سلیمانی گفت: خون سردار سلیمانی که تمام تلاش خود را برای آزادسازی قدس انجام داد، به زودی به ثمر خواهد نشست و قدس آزاد و آزاده و مسلمانان قدس را به عبادت می رساند. .

وی گفت: مبارزه با این رژیم و حمایت از ملت مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی است که همه باید در این راستا تلاش کنیم و دو سال بعد در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال شرکت کنیم. حضور گرم ملت ها می تواند نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید