دشمن برای رسیدن به هدف خود تلاش می کند. نباید ساکت بنشینیم/ نوجوانان امروز پسران و دختران شهید امروز و فردا هستند.


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907896

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به هدف خود تلاش می کند و ما نباید ساکت بنشینیم، اظهار داشت: ما هر چه داریم از این انقلاب داریم و نوجوانان امروز باید بدانند که امروز و فردا فرزندان شهدا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام محمود رضایی تولایی امام جمعه کوهسرخ ظهر امروز در مراسم استکبار ستیزی که در مدرسه خانی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار و روز ملی است. استکبارستیزی، زیرا دشمنان امروز ما همان دیروز هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با زبان نرم پشت میز نشسته اند و اگر نتوانند ضربه بزنند از پشت میز بلند می شوند و تفنگ و تپانچه خود را به سمت ما نشانه رفته و حمله می کنند، خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به هدف تلاش می کند. هدف او به تنهایی کار می کند و ما نباید ثابت بمانیم.

امام جمعه کوهساره با تاکید بر اینکه امروز خیابان ها، جمعه ها، گروه ها، تظاهرات و هر قدم ما باید بینی دشمن را مالی، خونین و صدمه ببیند، تصریح کرد: دشمن در تصور خود در این عرصه پیروز شده است در حالی که یک بازنده و ما باید ثابت قدم باشیم.

با اشاره به اینکه امروز هفته بسیج دانشجویی و مبارزه با استکبار است و در 22 آبان لانه جاسوسی و اغتشاش تسخیر شد و در 17 آبان فهمیده های نسل 50 قیام کردند و این صحنه ها را خلق کردند، افزود: دشمن دندان هایش را تیز کرده است». و مطمئن باشید که اگر ما آماده باشیم شکست می خورند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دختران مظلوم ایران باید بدانند که هر کدام در مادران فردا و امروز نقشی دارند و اگر امروز آرتین پدر، مادر و برادر ندارد، اما همه ایران باید این فرزند را در نظر داشته باشند، گفت: وی به عنوان ثمره زندگی آنها اذعان داشت: اگر پای دشمن به ایران باز شود قطعاً از سوی همه ایران نادیده گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد که معنای آزادی گرفتن بستگان فرزند است؟ دشمن دندان تیز کرده است و ما باید نسبت به آن دشمن حساس باشیم، گفت: ما هر چه داریم از این انقلاب داریم و نوجوانان امروز، پسران و دختران شهید امروز و فردا هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید