دشمن به دنبال تضعیف اقتدار و امنیت ایران اسلامی است


ساعت: 17:07
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900653

محمدکاظم انبار لویی گفت: دشمنان طاقت زیبای پیشرفت، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در یک سال اخیر را نداشتند و همین امر باعث طمع و حسد آنها شد و این آشوب‌ها توسط دشمن برای از بین بردن کشور طراحی شد. صلح کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدکاظم انبار لویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرات ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر کشور گفت: دولت سیزدهم انقلاب از زمان خود تاکنون اقدامات موثر بسیاری در عرصه ملی و بین المللی انجام داده است. وارد عمل شد که متأسفانه بیان نشده است، اما دشمن این را می داند و طاقت ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: به برکت حضور این دولت جهادی در یمن، شاهد چرخش عظیمی در عرصه های مختلف بوده ایم و روابط راهبردی ما با چین و روسیه بسیار توسعه یافته و نشان داده ایم که تحریم های آمریکا ناکارآمد است.

به گفته این کارشناس سیاسی، دشمنان طاقت دکور زیبای پیشرفت، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در یک سال اخیر را ندارند و این امر باعث طمع و حسد آنها شده است و این آشوب ها برای نابودی توسط دشمن طراحی شده است. آرامش کشور

انبارلویی خاطرنشان کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی و نفوذ آن در کشورهای منطقه با آهنگ سلام فرمانده که در 80 کشور دنیا و به زبان های مختلف پخش شد به خوبی نمایان شد و قطعا دشمنان متوجه نشدند. این.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین و اجتماع عظیم میلیونی مسلمانان از سراسر جهان نمونه دیگری از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است که دشمن در سایه باطل سعی در نابودی و نابودی این نظام مقدس داشت. تظاهرهایی مثل مهسمینی

این کارشناس سیاسی در خصوص ناآرامی های اخیر نیز اظهار داشت: خوشبختانه سرکردگان فتنه گران شناسایی شده و در گشت و گذار از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی هستند و به فضل الهی از این پیک مزاحم دشمنان عبور کرده ایم.

به گفته انبار لویی، این اغتشاشات علاوه بر مشکلاتی که ایجاد کرده، فرصتی برای شناسایی و رصد عوامل و نیروهای خودخواسته آنها در داخل کشور نیز شده است تا از اقدامات و خرابکاری های بعدی آنها جلوگیری شود.

وی همچنین بیان کرد: تمامی این اغتشاشات تنها در 10 درصد از شهرهای کشور رخ داد و از هزار شهر کشور تنها بخشی از آنها به تصرف نیروهای خودی و عناصر بیگانه درآمد که مانند گرد و غبار از دماوند پاک شدند. کوه با درایت و شجاعت نیروهای امنیتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید