دشمن به دنبال تضعیف قدرت و اقتدار ایران است


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909179

هدف اصلی دشمن از فتنه های اخیر تضعیف قدرت و اقتدار ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، دشمن در قیام های اخیر به دنبال تجزیه و نابودی ایران است و در این راستا با شعار دادن و کشتار مردم اهداف خود را دنبال می کند.

امروز دشمن به خوبی از قدرت و نفوذ ایران در عرصه‌ها، سطوح و عرصه‌های مختلف آگاه است و این امر آنها را تا حدی نگران کرده است که رسماً و آشکارا وارد لشکرکشی و جنگ با کشور ما شده و از آنها حمایت می‌کنند. دستور دستور کار برای تضعیف ایران

رقیه حسن علیزادگان، استاد حوزه علمیه و کارشناس سواد رسانه ای در این خصوص در گفتگو با خبرنگار شیرازه، هدف اصلی دشمنان ناآرامی های اخیر را تضعیف اقتدار و اقتدار ایران عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی، دشمنان ناآرامی های اخیر را تضعیف کردند. دشمن یک لحظه نتوانست در ایران موفق شود.» و انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف تحمل کرد و همین امر باعث شد در این سال ها دست به ناآرامی، توطئه پراکنی و اختلاف افکنی بزند.

وی افزود: دشمن در هیچ کجا و به هیچ وجه به دنبال احقاق حق مردم ایران نبوده و نخواهد بود.

حسن علیزادگان نیز گفت: دشمن تا می توانست اموال این افراد را به سرقت برد و پس از قطع دست وی با توطئه های مختلف جان و مال آنها را تهدید کرد.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه دشمن هیچ گاه با ما همدردی نمی کند، ابراز داشت: دشمنان در اغتشاشات و حوادث اخیر با دروغ های فراوان ذهن جوانان و مردم ما را منحرف کرده اند و سعی دارند آنان را علیه این انقلاب برگردانند و این نظام نابود خواهد شد. و قطعا موفق نخواهد بود

وی در ادامه به تبیین ویژگی‌های یک ایران قدرتمند پرداخت و گفت: هر یک از مکاتب و نظریه‌های بین‌المللی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را مطرح کرده‌اند که هر کدام در جای خود قابل بحث و بررسی است، اما جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده است تا در این زمینه پیشرفت کند. ویژگی های متعارف قدرت آن است

حسن علیزادگان افزود: رشد جمعیت و برنامه آموزش توانمندسازی جمعیت از مولفه های قوی ایران است.

این کارشناس سواد رسانه ای تصریح کرد: تهیه اسناد بالادستی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، اصلاح ساختار دولت، توانمندسازی نظامیان برای افزایش اقتدار ملت ایران از دیگر مولفه های قوی ایران است تا این کشور موفق شود. بتواند مسیر پیشرفت خود را با امنیت پایدار توسعه دهد

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی قوت مردم پایه است، مؤلفه اصلی ایران قوی است که مهمترین عامل استحکام جمهوری اسلامی از جمله موارد ذکر شده است.

این کارشناس سواد رسانه ای گفت: تحریم ها و توطئه ها از جمله ناآرامی های اخیر و همچنین طرح مسائل فمینیستی در سال های اخیر، مشکل اصلی دشمن با ایران قدرتمند و مستقل است و همه بحث ها و نبردها برای جمهوری اسلامی است. با جمهوری ایران هستند. اسلام و ایران به شدت مخالفند.

وی گفت: مهمترین کاری که دشمن در اغتشاشات اخیر انجام می دهد این است که می خواهد تصویر غلطی از وضعیت کشور به مردم ارائه دهد و همچنین به دنبال اغوای افکار عمومی در سراسر جهان و داخل کشور است. “

حسنعلی زادگان گفت: مبارزه بر سر بی حجابی و بدحجابی نیست، مرگ دختر جوان نیست، بلکه بر سر اصل استقلال، تثبیت، تقویت و اعتلای ایران اسلامی است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: دشمن نمی تواند ایران قدرتمند را تحمل کند و می خواهد با تحریم، اغتشاش، شورش و تشویش عمومی، ایران قدرتمند تلقی نشود و مولفه های قدرت ایران تضعیف شود.

وی افزود: امنیت مقدمه پیشرفت و شکوفایی است و نهادینه شدن آن در جامعه امری ضروری است و در اسلام محیط امنی که همراه با نشاط و احساس امنیت باشد همواره مورد تاکید قرار گرفته و از سلامت و امنیت یاد شده است. دو نعمت گرانقدر خداوند

حسن علیزادگان افزود: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیر مسائلی چون تحریم نظامی، جنگ با عراق، تحریم اقتصادی و دارویی، قطع ارتباط، محدودیت روابط تجاری با برخی کشورهای جهان، جنگ نرم بوده است.

وی بیان کرد: همه موارد ذکر شده در راستای تجزیه ایران و قیام های فراوان برای تحقیر تفکر انقلاب اسلامی بود.

این کارشناس سواد رسانه ای تصریح کرد: ایران اسلامی تحریم ها را مدیریت کرده و از آن به عنوان پله ای برای افزایش قدرت در همه ابعاد استفاده می کند.

این استاد حوزه علمیه گفت: امروز ایران بیش از هر زمان دیگری مورد هجوم دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته و بدین ترتیب شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است.

حسن علیزادگان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در این دوره تاکتیک های دیپلماسی تدافعی خود را در دوره های مختلف داشت و سعی در حل مشکلات مشابه داشت.

وی افزود: در واقع این تاکتیک باعث شده است که ایران در بحث های فناوری و علمی به خودکفایی برسد و در این راستا پس از تحریم ها، تهدیدها و توطئه ها توانسته چنان رشد و تعالی در عرصه های نظامی از خود نشان دهد که خشم مردم را برانگیزد. دشمن حتی بیشتر

حسن علیزادگان گفت: در اتفاقات اخیر دشمن حملاتی را علیه نیروهای نظامی و انتظامی کشور انجام داده است و می خواهند مردم را در مقابل نیروهای نظامی و انتظامی که امنیت این کشور را تامین می کنند و پیشرفت این سازمان را در کشور تضعیف می کنند، تشویق کنند. چشم عموم..

وی گفت: امروز به لطف خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در قله های پیشرفت و اقتدار قرار دارد و با تمام قوا از جان، مال، امنیت و ناموس مردم حفاظت می کند. اقتدار و شکی نیست که راه اصلی دستیابی به ایمنی و امنیت مطلوب، وجود نیروی انتظامی مقتدر، هوشمند، توانا و با کیفیت است.

این استاد حوزه تاکید کرد: دغدغه اولیه نیروهای نظامی و انتظامی حفظ جان و مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

حسن علیزادگان اظهار داشت: نیروی انتظامی ارگان مهم این سیستم تامین امنیت است و در صورت تهدید امنیت، دشمن از آن سوء استفاده می کند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر دشمن با ایجاد اغتشاشات و اغتشاشات، امنیت کشور را متزلزل کرده است، اما نیروی انتظامی مانند همیشه در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمن ایستاده و خواهد ایستاد.

حسن علیزادگان گفت: دشمن از همه ابزار و توان خود برای شروع جنگ قومی و افزایش اختلافات داخلی استفاده می کند و در این راه تنها به یک چیز فکر می کند و آن تجزیه و تسلط بر ایران است.

وی گفت: مرگ مهسا امینی برای همه مردم ایران مایه تاسف بود اما دشمن دایه از مادر بهتر شده و از این اتفاقات به نفع خود استفاده می کند.

این استاد حوزه بیان کرد: در حادثه تروریستی زاهدان دشمن اندیشه زن ایرانی، حجاب و پاسداری از مردم ایران نیست و نخواهد بود.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تخریب و آتش زدن ایران است و سعی دارد نشان دهد که این تصویر اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس سواد رسانه ای گفت: دشمن به دنبال ایجاد دو جناح در مردم و نفوذ در کشور است.

حسن علیزادگان گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که با هیچ توطئه ای نمی توانند وارد ایران شوند و آن را تجزیه کنند و مردم ایران اسلامی در برابر همه توطئه ها ایستادگی و مقابله کردند، همانطور که در چهل سال گذشته سه سال گذشته این کار را کردند. . تابع وکلا خواهد بود.

وی افزود: ایران اسلامی به قدرت برتر منطقه و جهان تبدیل شده است و دشمن با این تحولات نمی تواند این نقطه قوت را به ضعف تبدیل کند و دشمن شکست خواهد خورد.

به گزارش شیرازه، بسیاری از مردم ایران به اهداف دشمن و نقش آنها در قیام های اخیر پی برده اند و می دانند که دشمن با دروغ پردازی و بهره برداری از غول های رسانه ای امپراتوری دروغ به دنبال تجزیه ایران است و خود را از این امپراتوری جدا کرده اند. شورشیان .هنوز کم هستند کسانی که داوطلبانه یا بی اختیار آب به آسیاب دشمن بریزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید