دشمن هراسان از قدرت ایران / تضعیف سیستم آب پیروان خمپاره زدند


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909050

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی با اشاره به اینکه ایران به برکت خون شهدا از حداکثر تحریم ها، جنگ ترکیبی همه جانبه و جنگ رسانه ای جهانی دشمن می گذرد، گفت: دشمن در هراس است. قدرت ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی عصر امروز با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام مصطی رئیس کل استان مازندران از 400 شهید دینی و طلبه استان تجلیل کرد. نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و جمعی از علما، مدیران حوزه های علمیه و خانواده های معزز شهدای دینی در سالن اجتماعات غدیر ستاد ارتش استان برگزار شد. وی با اشاره به اینکه تلاوت و توجه به قرآن می تواند انسان را از آشفتگی فکری نجات دهد، گفت: در فتنه کسی پیروز می شود که دچار آشفتگی روحی نشود تا حق را ببیند و محکم و استوار باشید.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به حدیثی از امام کاظم (علیه السلام) اشاره کرد و افزود: هرکس در این جنگ علم از قرآن درس نگیرد از نیش قیام نمی گذرد و اسیر می شود. “

تویسرکانی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در زمان ناآرامی باید کار فرهنگی کرد اشاره کرد و گفت: کار فرهنگی باید محتوای قرآنی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز به آیاتی از سوره فرقان اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم ریشه یابی دقیق حوادث، آشوب ها، آشوب ها و این توهین ها را بیابیم، به حریم قرآن بازمی گردیم. یک آن

توسرکانی با بیان اینکه نظام آموزش عالی باید بر اساس قرآن احیا و بازنگری شود، گفت: نه تنها قرائت قرآن، بلکه محتوای قرآن و فرهنگ قرآن باید حاکم باشد. آموزش عالی، تحصیلات و رشته ها.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به پرتابگر موشک بالستیک قاره پیما ایران اشاره کرد و گفت: ما نیروی دفاعی قدرتمندی داریم که در بروشور دفاع و امور مستقل در همه عرصه ها به جز ابرقدرت های جهان به آن پرداخته شده است. و این موفقیت ها به این دلیل است که نیروهای مسلح تحت رهبری حکیم خورانی فعالیت می کنند.

تویسرکانی با بیان اینکه اصول رهبری حکیمانه در اقتصاد، سیاست و آموزش و پرورش کشور اجرا نشده است، خاطرنشان کرد: اگر قرآن و عترت در این عرصه ها حاکم شود، هرج و مرج به وجود نمی آید. باید از طریق قرآن و عترت نظام شرک جهانی را نابود کرد نه اینکه آن را قبول کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام شرک جهانی بر آموزش عالی حاکم است، خاطرنشان کرد: راهبرد نجات انسان پیروی از قرآن است.

تویسرکانی در ادامه با اعلام اینکه حجاب در قرآن سفارش شده است، گفت: اگر فردی مروج حجاب باشد با حکم خدا مخالف است و هیچ مخالفتی با روحانیون ندارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به آیاتی از قرآن اشاره کرد و تاکید کرد: سازش با آمریکا موجب ارتداد از اسلام می شود و این آیه روشن قرآن است.

تویسرکانی با بیان اینکه تقیه، ترس و ارعاب در اجرای احکام الهی حرام است، افزود: شهدا از اجرای احکام الهی هراسی نداشتند و جان خود را در این راه فدا کردند و همه شهدا به چیزی جز اسلام فکر نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید پرچم اسلام را در مقابل فرهنگ لیبرالی برافراشته نگه داریم، افزود: فرهنگ لیبرالی بر دو پایه خشونت و شهوت استوار است و مروجین فرهنگ لیبرال شکنجه و کشته می شوند. این دانشجوی جوان .

تویسرکانی همچنین با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر شورشیان به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و تخریب و کشتار اعتراف کردند، گفت: اعتراض و انتقاد قوانین و قوانینی دارد. در دانشگاه شریف که در دنیا و ایران به مهد علم معروف است هفتصد میلیون از بیت المال خرج می شود تا یک جوان لیسانس بگیرد اما در اغتشاشات اخیر شاهد نابودی این قشر هستیم. دانشجویان، و این محصول فرهنگ لیبرال است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دانشگاهی با هشت هزار دانشجو اما چند نفر اموال دانشگاه را تخریب می کنند و رسانه های بیگانه آنها را بی شمار می دانند، گفت: رسانه های ضد اقتدار باعث ایجاد ترس و ناامیدی در بین مردم می شوند. مردم

تویسرکانی همچنین به برجام اشاره کرد و گفت: دشمنان اعتراف کرده اند که همه این آشوب ها به این دلیل است که ایران تسلیم آمریکا شد و برجام را امضا کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: به لطف خداوند متعال، فضل حضرت ولی عصر (عج) و برکت خون شهدا، ایران در حال گذراندن حداکثر تحریم ها است. جنگ و جنگ رسانه ای جهانی دشمن گفت: دشمن از قدرت ایران وحشت دارد.

تویسرکانی با بیان اینکه آخرین شهدا به نام ولایت مظلوم واقع شدند، افزود: خون شهدا دلیل بقای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه کسانی که قصد براندازی نظام را دارند یا به هر نحوی خود را در مقابل نظام نشان می دهند، آب را به هاون می زنند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تحرکات هیجانی و کشتار است و دشمن اوست. از مرگ کسی ناراحت نیست

تویسرکانی با بیان اینکه راهبرد نظام در مقابل فتنه مماشات و ضعف نیست، گفت: راهبرد نظام در مقابل فتنه اخیر بر اساس قرآن و تفسیر صدر بوده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه با این جوانان فریب خورده به سراغ دشمنان می رویم، خاطرنشان کرد: دشمن می کند. خواهان حکومتی قوی و مقتدر از طریق یک نظام دینی با چشم اهل بیت (ع) نیست، بلکه بر اساس اراده الهی ایران اسلامی، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

به گفته تویسرکانی، دشمنی دشمنان با ایران، مسجد، قرآن، روحانیت، ارتش و وقایع مذهبی ناشی از اسلام و قرآن است و همین عامل باعث ایجاد رسوایی در بین دشمنان می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کینه توزی دشمنان از رهبر معظم انقلاب را ناشی از تدابیر حکیمانه و قرآنی معظم له عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب عاقل، باعث می شود. تصمیمات عاقلانه و دشمنان به خاطر آن از رهبر ما عصبانی هستند. به آنها می گوییم از این عصبانیت بمیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید