هدف اصلی دشمن تجزیه و تضعیف ایران در همه ابعاد قدرت ملی است


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918339

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هدف اصلی دشمن تفرقه انداختن و تضعیف ایران در همه ابعاد قدرت ملی است و تلاش می کند جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند و این امر به راحتی و به راحتی قابل انجام است. سریع و همه عملیات های شناختی و رسانه ای طرح های مختلفی در اتاق های فکر با همین هدف دنبال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی سخنانی در جمع یادواره 300 شهید منطقه حقفرج قم با بیان اینکه مایه مباهات ما است که راهبردهای کلان کشور مبتنی بر آیاتی است. قرآن کریم گفت: ایران در این احساس قوی است که کشور به قدری قوی می شود که هیچ دشمنی نمی تواند ما را به خاطر هزینه های حمله نظامی تهدید کند و این اقتدار ملی امروز با رهبری مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به دست آمده است. دفاع

وی با اشاره به اقدامات مختلف در حوزه های نظامی و دفاعی و ایجاد شهرک های موشکی، تاکید کرد: با انجام رزمایش ها و اقدامات مختلف در حوزه پدافندی، مولفه جنگ نظامی دشمن را خاموش کرده و به بازدارندگی کامل در این زمینه دست یافته ایم.

جلالی با یادآوری جایگاه جمهوری اسلامی در بین قدرت‌های پهپادی جهان، افزود: موفقیت‌های به‌دست‌آمده در حوزه پهپاد نشان می‌دهد که سطح دفاعی کشور ارتقاء چشمگیری داشته و به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است و این برای دشمنان قابل تحمل نیست. آنها همیشه سعی می کنند در سایر مناطق غیرنظامی به ما فشار بیاورند و به ما آسیب برسانند.

وی ادامه داد: امروز همه اهداف آمریکا را در محور مقاومت شکست دادیم. و ما در استراتژی تقسیم کشورهای منطقه به کشورهای کوچک برای کنترل منطقه با محوریت و فرماندهی شهید سلیمانی شکست خوردیم و نگذاشتیم این استراتژی اجرایی شود.» امروز عراق و سوریه متحد هستند. به عنوان پاسخی به شکست جدایی طلبی آمریکا.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به راهبردهای دشمن در سایر حوزه ها یادآور شد: دشمن همواره سعی می کند با قرار دادن نقاط قوت خود در برابر نقاط ضعف ما آسیب وارد کند و از این رو از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور تصریح کرد: بی توجهی به راهکارهای دشمن در ایجاد اغتشاشات ساده لوحانه است. ما منکر ضعف ها و کاستی ها نیستیم، اما رکن اصلی حل این مشکلات، راهبردهای دشمن در برابر ملت ایران است.

وی ادامه داد: دشمن در کشور ما از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی مدرن به دنبال تغییر ارزش های ملی و خانوادگی است و با این راهبرد روند تغییر را دنبال می کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نوع تحریم های دشمنان و عدم تحریم ایران در حوزه هایی مانند شبکه های اجتماعی، ادامه داد: دشمن همواره با استفاده از این فضا به دنبال کنترل و تنظیم افکار و ذهن است. . کنترل فکری دشمنان و هدایت و تأثیرگذاری بر افکار عمومی، عده ای را به کشتن ملت با رفتارهای خشن و داعشی کشانده و دست به جنایات فجیع زده است.

جلالی تاکید کرد: نباید به روایت های کذب دشمنان در شبکه های اجتماعی توجه کرد. توطئه دشمن برای تجزیه و تضعیف ایران باید به خوبی برای همه توضیح داده شود. امروز آمریکایی ها از فنی ترین جنگ سایبری علیه ما استفاده کرده اند و تمام ابزار فنی خود را در اختیار دشمنان ما قرار داده اند و از تمام نفوذ خود برای حمایت از این جریان استفاده کرده اند.

وی افزود: هدف اصلی دشمن تجزیه و تضعیف ایران در همه ابعاد قدرت ملی است و تلاش می‌کند این را القا کند که نظام جمهوری اسلامی سرنگون‌پذیر است و به راحتی و سریع و همه‌جانبه می‌توان این کار را انجام داد. و عملیات رسانه ای با طرح های مختلف در اتاق ها نیز با همین هدف دنبال می شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور راهبرد دیگر دشمن را دوقطبی شدن بین نیروی انتظامی و مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی ما شهید داد اما در راهبرد کشتار دشمن بازی نکرد. اینکه مدافع این انقلاب بسیجی شهیدی مثل روح الله عجمیان است که در خانه ای 50 متری اجاره ای و کارگری می کند، در مقابل فردی مثل علی کریمی که صاحب کاخ چند ده میلیاردی است، نشان می دهد. که مدافعان این انقلاب افراد مظلومی از طبقه پایین جامعه هستند.

جلالی افزود: این اتفاقات نشان داد که ستارگانی چون شهید روح الله عجمیان و شهید آرمانعلی واردی ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و همچنان غیورانی مانند شهید علی واردی هستند که او را مجبور به توهین به رهبری می کنند اما ایشان حاضر به این کار نیستند. باز می شود و این نشان دهنده ادامه راه شهداست.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: جهاد تبیین و بصیرت افزایی مردم و دانش آموزان که همواره توصیه مقام معظم رهبری است باید اجرایی شود و جوانان خود را هدایت کنیم و همیشه مراقب آنان باشیم و شاهد باشیم. اینها همان جوانانی هستند که فریب دشمن را خورده اند، انسانیت و اسلام به دامان ملت بازمی گردد.

وی افزود: امروز مدرن ترین و ترکیبی ترین جنگ رسانه ای علیه ما در حال انجام است که یکی از ابعاد این جنگ رسانه ای ترکیبی است. این برای اولین بار در دنیاست که این حجم از دروغ علیه مردمی تولید و در رسانه ها منتشر می شود.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: مایه مباهات ما است که فرمانده شکست داعش شهید قاسم سلیمانی است و باید راه و مفهومی را که از این شهید بزرگوار به جا مانده است ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید