دعوت به اولین جشنواره نقد فیلیمو


زمان: ساعت 17:20
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837309

اولین جشنواره نقد فیلیمو در حوزه نقد و یادداشت آثار تولید شده در بستر فیلیمو برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جشنواره نقد فیلیمو در حوزه نقد و یادداشت آثار تولید شده در بستر فیلیمو اعم از سریال و مسابقه برگزار می شود. این جشنواره به دو بخش رسانه ها (نقدهای ویژه منتشر شده در رسانه های رسمی (روزنامه ها، سایت ها، خبرگزاری ها، هفتگی، ماهانه و فصلنامه)) و شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) توسط خبرنگاران و منتقدان و بخش عمومی (نقد ویژه درباره حضار). فیلیمو) برگزار خواهد شد.

هیئت داوران این جشنواره را حسین معتزینیا، شادمر روستین و آنتونیا شورکا تشکیل می دهند.

شرکت کنندگان در جشنواره می توانند نقدی بر هر یک از آثار فیلیمو داشته باشند. این انتقادات باید در رسانه های مکتوب یا مجازی (از جمله شبکه های اجتماعی) منتشر شود. نقدها و یادداشت ها باید برای سریال ها، برنامه ها و مسابقات پخش شده از پلتفرم فیلیمو باشد. همچنین اظهارات بخش دولتی به هیچ وجه نباید کپی یا الهام گرفته از اظهارات و انتقادات رسمی در رسانه ها باشد.

0d7e4847 3bfe 40b9 8a4f 4fe9d3080de9 خبر خاکستری

مهلت ارسال نقد و یادداشت از 15 اردیبهشت لغایت 16 خرداد 1401 است و علاقه مندان به شرکت در جشنواره آثار خود را از طریق ایمیل به جشنواره filimonaghd@gmail.com ارسال کنند.

جوایز این جشنواره برای سه نفر برگزیده در بخش رسانه به ترتیب 10 میلیون تومان نقد + جعبه فیلیمو، 8 میلیون تومان نقد + جعبه فیلیمو و 6 میلیون تومان نقد + جعبه فیلیمو و برای سه نفر برگزیده در بخش عمومی به ترتیب 3 میلیون تومان نقد + جعبه فیلیمو، 2 میلیون تومان نقد + اشتراک رایگان یک ساله و شخص ثالث یک میلیون تومان نقد + اشتراک 6 ماهه رایگان خواهد بود.

گفتنی است پس از پایان مهلت ارسال آثار، هیئت داوران از 19 خرداد لغایت 19 تیرماه به بررسی آثار می پردازند و نتایج مسابقه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلیمو نقد در 26 تیرماه مصادف با عید غدیر خم اعلام می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید