دفاع رضا کیانیان از پرویز پرستویی و سوال سام رجبی

کیانیان نوشت:

سلام جناب سام رجبی.

صفحه شما را دیدم و نوشته های شما را خواندم. می خواهم یک جمله از شما ذکر کنم و سپس ادامه دهم.

دلیل این همه دروغ و فساد دموکراسی و آزادی نیست.»

تا جایی که من می دانم. یکی از پایه های دموکراسی «آزادی بیان» و «آزادی عقیده» است. شمارش کنید چند دین در آمریکا با هم وجود دارد! چند نوع پناهنده سیاسی و اجتماعی از سراسر جهان در آنجا زندگی می کنند؟ اونجا وقتی از یکی سوال میپرسی و مملکت نمیخواد جواب بده حق نداری سوال رو تکرار کنی حتی پلیس هم تا وکیل طرف نیاد حق نداره سوال رو تکرار کنه.
دفاع رضا کیانیان از پرویز پرستویی و سوالی از

اگر به دموکراسی اعتقاد دارید. بگذار هرکس نظر خودش را داشته باشد. اگر از کسی سوالی دارید و کشور مایل به پاسخگویی نیست، نپرسید و اصرار نکنید. به همین راحتی و به همان اندازه دردناک.

دموکراسی بسیار دشوار است. تحمل خلاف آن بسیار دشوار است. ویدیو دوم را منتشر کردم تا به شما یادآوری کنم که گاهی اوقات به نظرات دیگران احترام نمی گذارید. ویدیوی شما و آقای پرستویی یکی است. شما به نظر آنها احترام نمی گذارید. و سوال خود را بارها تکرار می کنید.

اگر حکومتی بر اساس ایده های شما باشد چه؟ مطمئنی اونوقت همه آزادن؟ آیا مطمئن هستید که در این صورت هر کس می تواند ایده های خود را داشته باشد؟ یا فقط تسلیم خودی ها می شوید و بقیه را از میدان خارج می کنید؟ البته توهین و تحقیر میکنی. اگر به قدرت برسی چه کار می کنی؟ آیا مطمئن هستید که حریفان خود را نمی بندید؟ زیرا نام مخالفان خود را نوشته، یادداشت و جمع آوری کرده اید. برای همان روز

آقای رجبی! آقای پرویز پرستویی نظر دارد، شما به هرکسی که اسمش را نوشته اید احترام بگذارید. زیرا «شما» مدعی اعتقاد به «دموکراسی» و «آزادی» هستید. به نظر من جنگ فقط جنگ ایجاد می کند. و برای ایجاد دموکراسی باید دموکراسی را تمرین کنیم.

در صورت تمایل پاسخ دهید. البته به برخی سوالات پاسخ نمی دهم.

دیدگاهتان را بنویسید