دفتر حفظ آثار رهبر انقلاب از یکی از فعالان رسانه ای شکایت نکرده است.


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885216

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه این دفتر هیچ شکایت و یا حتی ادعایی از اتفاقات این روزها برای یکی از فعالان رسانه ای نداشته و ندارد و چنین مواردی را به حساب می آورد. مبنای صدور حکم به عنوان فحاشی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فضائلی، عضو ستاد حفظ و نشر و آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هیچ شکایت و حتی ادعایی از اتفاقات این روزها برای یکی از فعالان رسانه‌ای نداشته است و مواردی از این دست را زمینه‌ای برای صدور حکم می‌داند.»

بر اساس این گزارش، یکی از فعالان رسانه ای که اخیراً توسط دستگاه قضایی محکوم شده است، تمسخر عنوان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای را یکی از دلایل محکومیت خود عنوان کرد.

دادسرای تهران دقایقی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کیفرخواست صادره برای این فعال رسانه‌ای مربوط به چند مورد اتهام است. متهم در دادگاه نتوانست ادعای خود را ثابت کند و در تحقیقات قضایی هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرد.

دادگستری تهران همچنین افزود: این فعال رسانه ای حتی برای دفاع از خود در جلسه دادگاه حاضر نشد. وی پیش از این نیز پرونده های متعدد و مشابهی داشته است که بیشتر آنها به دستور دادگاه برای بازپروری متهم ختم شده است.

در ادامه اطلاعیه دادگستری تهران آمده است: این فعال رسانه ای حداقل در 5 مورد با گروه های اسلامی درگیر شده است اما از فرصت های فراهم شده استفاده نکرده و به اتهامات بی اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید