دلیل افت محسوس ستاره استقلال

دلیل افت محسوس ستاره استقلال

منصور رشیدی دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال درباره انتقادات اخیر از سید حسین حسینی (دروازه بان تیم استقلال) گفت: این دروازه بان در این فصل در حدود هفت هشت بازی واقعا خوب بوده و استقلال بخشی از بردهای خود را مدیون این دروازه بان است. . هر وقت خوب بوده تعریف کرده ایم و در مواقعی که لازم بوده نقد کرده ایم.

وی افزود: حسینی در سه دیدار گذشته از وضعیت روحی و بدنی خوبی برخوردار نبود. متاسفانه شرایط برای حضور او در دروازه استقلال مهیا نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: در چنین شرایطی حضور روانشناس در کنار تیم اهمیت زیادی دارد. کسی که بتواند الهام بخش دروازه بان باشد. معتقدم اگر مربی دروازه بان نمی تواند از نظر فنی به دروازه بان کمک کند، باید بتواند با او صحبت کند. گاهی اوقات 10 دقیقه صحبت با دروازه بان موثرتر از 10 ساعت تمرین است. حسینی دروازه بانی نیست که بخواهیم نکات فنی را به او یاد دهیم، او تجربه فنی دارد اما روحیه ندارد.

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا نبود رقیب جدی روی عملکرد حسینی تاثیر منفی گذاشته است، توضیح داد: هزار بار گفته ام که یک دروازه بان برای پیشرفت باید رقیب برابری در کنار خود داشته باشد. رفاقت و رقابت سالم بین این دو دروازه‌بان، هر دو را به جلو نگه می‌دارد. مثل من و ناصر (زنده یاد حجازی).

وی افزود: من و حجازی رفاقت و رقابت سالم داشتیم. ما دعوا نکردیم و هیچ تعرضی بین ما نبود. هر دو موفق بودیم و هم برای تاج و هم برای تیم ملی بازی کردیم.

مربی سابق دروازه بانان تیم ملی خاطرنشان کرد: از زمانی که محمدرشید مظاهری از استقلال رفت، حسینی ضعیف و ضعیف شده است. او زمان مناسبی است که یک رقیب هم سطح در کنار خود داشته باشد. در این باره حرف های زیادی می توان زد اما در این شرایط حسینی روز به روز در حال فروپاشی است و با دو سه بازی مهم باقی مانده باید او را در وضعیت روحی بهتری قرار دهند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا حسینی فصل آینده برای استقلال مفید خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: قطعا یک دروازه بان جوان، شاداب و تیزبین باید به استقلال بیاید، اما حسینی را هم باید حفظ کرد. می تواند ترکیبی عالی برای دروازه بانی استقلال ایجاد کند. با بهتر شدن شرایط حسینی در این رقابت ها می توان او را دروازه بان پشتیبان خوبی برای استقلال دانست.

بازیکن سال های گذشته استقلال درباره دیدار آینده این تیم مقابل مس رفسنجان نیز گفت: هیچ دیداری آسان نیست، استقلال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد بنابراین باید تلاش کند تا لیگ را با نتیجه ای در خور نام خود به پایان برساند. البته مس رفسنجان هم تیم جنگنده و خوبی است که می تواند برای تیم هایی مثل استقلال دردسرساز شود.

دیدگاهتان را بنویسید