دلیل افت عجیب ستاره پرسپولیس

دلیل افت عجیب ستاره پرسپولیس

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در دوران مربیگری یحیی گل محمدی، میلاد سرلک بود. میلاد که بازیکن معروفی نبود از پدیده به پرسپولیس رفت و در همان ابتدای کار در این تیم به بازیکنی کلیدی و ضروری تبدیل شد. سارلک آنقدر خوب کار کرد که به تیم ملی راه پیدا کرد و اسکوچیچ حتی در چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی برای او بازی کرد. سرلخ امید زیادی برای صعود به جام جهانی داشت اما در آخرین لحظات کی روش آن را رد کرد و تاسف زیادی در دل ستاره پرسپولیس جا انداخت. میلاد از جمله بازیکنانی بود که در چند سال اخیر در بیشتر بازی های پرسپولیس به میدان رفت و خیلی کم روی نیمکت بود.

گل محمدی که علاقه زیادی به این بازیکن دارد، او را به دیگر هافبک های تیمش ترجیح می دهد و یحیی گزینه اول اوست. اما پس از کنار گذاشته شدن سرلک از تیم ملی و نرفتن به جام جهانی، دچار افت روحی شدید شد و حتی چند روزی برای بهبودی در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد. اما میلاد آن بازیکن سابق نبود و افت او در بازی های پرسپولیس مشهود است.

در واقع پس از خلاص شدن کی روش از دست این بازیکن، سرلاک دچار افت شدید شد و کادرفنی پرسپولیس نتوانست این بازیکن را به وضعیت خوبش برگرداند. میلاد بازیکن ثابت پرسپولیس است و بعید است یحیی او را نیمکت نشین کند.

دیدگاهتان را بنویسید