حضور مدارس استان قزوین از 13 فروردین/ افت تحصیلی به دلیل پیامدهای منفی مجازی سازی آموزش و پرورش

وی افزود: در همین راستا روز گذشته جلسه ای با حضور چهارده روسای آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد و تمامی موارد لازم برای بازگشایی مدارس مطرح شد تا مدیران مدارس با انجمن اولیا، مربیان و خانواده ها دیدار کنند. فضای کافی برای استفاده دانش آموزان از یادگیری چهره به چهره فراهم کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یکی از مهم ترین شرایط در دسترس بودن کلاس های درس، رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله تهویه مطبوع و باز شدن پنجره های کلاس است که باید رعایت شود.

آموزش شخصی دانش آموزان اولویت اول ما خواهد بود

وی افزود: ممکن است برخی از دانش آموزان و معلمان دچار بیماری اساسی شوند که قطعا به این بیماری توجه می شود تا با مشکل مواجه نشوند.

سیاهکالی مرادی گفت: در واقع فضای مجازی به فضایی مکمل تبدیل شده است و در مواردی معلمان می توانند از آموزش ترکیبی برای آموزش دانش آموزان استفاده کنند اما اولویت اول ما آموزش حضوری خواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه شرایط جامعه در خصوص تاج و میزان ابتلا به کووید 19 کاهش و بهبود یافته است که شاهد آن افزایش سفرهای نوروزی است. بنابراین تصمیم گرفته شد که در کلاس ها شرکت کنیم.

99 درصد دانش آموزان و معلمان مرحله اول و دوم واکسن تاج را دریافت کردند

وزیر گفت: در بسیاری از کشورهای جهان; تعطیلی مدارس آخرین گزینه برای مقابله با تاج بود، اما در کشور ما آموزش و پرورش به طور کامل تعطیل شد که آسیب های جبران ناپذیری به مباحث آموزشی دانش آموزان وارد کرد و باعث نگرانی ما و والدینمان شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از خانواده ها از نظر تحصیلی بی سواد یا بی سواد هستند و نمی توانند در فضای مجازی در کنار فرزندان خود در آموزش باشند که این امر برای دانش آموزان یک آسیب است. به همین دلیل مصمم به بازگشایی کلاس های درس و آموزش حضوری هستیم.

سیاهکالی مرادی گفت: تقریبا 99 درصد دانش آموزان و معلمان استان قزوین مرحله اول و دوم واکسن تاج را دریافت کرده اند و آمار قابل قبولی از جامعه فرهنگیان نیز مرحله سوم واکسن تاج را دریافت کرده اند و پیگیری های لازم را داریم. – به بالا – واکسیناسیون افراد در مرحله سوم. «ما باقی مانده نیز خواهیم داشت تا همه بتوانند با خیالی آسوده در کلاس ها شرکت کنند.

چاقی و کم تحرکی از پیامدهای منفی غیبت است

وی با اشاره به چاقی و کم تحرکی دانش آموزان پس از تعطیلی مدارس گفت: کاهش آموزش، تربیت و ساختار بدنی پیامد منفی کمبود کلاس است بنابراین امیدواریم شرایط خوبی برای حضور در کلاس ها فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان قزوین در پایان گفت: اجرای موفقیت آمیز برنامه درسی مدارس در سال گذشته کمک شایانی به بحث تحرک و ورزش دانش آموزان کرده است و امیدواریم بتوانیم از مدارس بازدید کنیم و فعالیت بدنی را در سلامت جسمانی برای بقیه افزایش دهیم. روز. تا پایان سال تحصیلی. «آنها هم موفق خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید